  • 61. Data: 2010-05-07 10:27:19
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hs0gqi$1p18$...@n...ipartners.pl...

    > W końcu pokusiłeś się, aby wrócić do tematu.

    :)

    > Nie zaprzeczę.

    no wlasnie

    > A swoją drogą, gdyby matka siedziała z tyłu, gdybyśmy nie mieli focusa
    > itd...

    moja zona siedzi z przodu ;)
    i tez mamy focusa, takze pozdrowienia dla was i owocnego telefonowania do
    aso ;)

  • 62. Data: 2010-05-07 11:31:47
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-07 02:43, Pszemol wrote:

    > Mylisz znaczenie słów "podobne" i "takie samo".
    > Dodatkowo wydaje Ci się, że jeśli nie "takie samo" to musi
    > znaczyć "całkowicie inne". Takie rozumowanie jak Twoje
    > to rozumowanie czarnobiałe - nie dostrzegasz odcieni.

    jeszcze wmów mu , że jest daltonistą i powinien spalić prawko :)
    a że tak spytam - masz dziecko, czy tak sobie dywagujesz...?

  • 63. Data: 2010-05-07 13:43:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Livia wrote:

    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku? Muszę czasem sama
    > przewieźć dziecko, a umieszczenie go z tyłu wtedy odpada...

    Nie wiem czy w Focusie jest tak samo, ale w Mondeo co prawda nie ma
    takiego wyłącznika, ale jest czujnik w fotelu który dezaktywuje poduszkę,
    jeśli nikt tam nie siedzi. Dla elektronika nie powinno być problemem
    przerobienie tego czujnika na manualny przełącznik.

    Generalnie to popytaj na forach Focusowych, tam jest największa szansa na
    zdobycie sensownych informacji tego typu.

    --
    cokolwiek

  • 64. Data: 2010-05-07 20:17:10
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    szerszen pisze:

    > :)

    > no wlasnie

    > moja zona siedzi z przodu ;)
    > i tez mamy focusa, takze pozdrowienia dla was i owocnego telefonowania
    > do aso ;)

    Otóż pozdrowienia i zadzwonimy :-)

    Seco

  • 65. Data: 2010-05-08 07:34:04
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 16:11:30 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości grup

    > moj w tym wieku spal juz sam w swoim pokoju, i tam zasypial, tym bardziej
    > nie mial problemu z "samotnym" podrozowaniem na tylnej kanapie, wiec jednak
    > mam pojecie

    Nie masz pojęcia !
    Wystarczy gwałtowne hamowanie lub inne niespodziewane zdarzenie, dziecko
    się wystraszy, może się zachłysnąć śliną, ulać i nie będziesz nawet o tym
    wiedział.
    Ale twoje dziecko to prawdziwy terminator zapewne samo sobie zrobi sztuczne
    oddychanie, żeby rodzic nie musiał się martwić i dekoncentrować podczas
    jazdy.
    To że ktoś chce widzieć dzieko podczas jazdy i vice versa to nie problem
    wychowawczy ale wyobraźnia i rozsądek, którego widać u niektórych brakuje.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 66. Data: 2010-05-08 13:33:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-08, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Ale twoje dziecko to prawdziwy terminator zapewne samo sobie zrobi sztuczne
    > oddychanie, żeby rodzic nie musiał się martwić i dekoncentrować podczas
    > jazdy.

    Jak często robisz sztuczne oddychanie swojemu dziecku?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 67. Data: 2010-05-08 14:41:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Jak często robisz sztuczne oddychanie swojemu dziecku?

    Ja myślę sobie tak, że skoro dziecko płacze, to widocznie nie dusi się,
    bo skąd miałoby powietrze na płacz? A więc płacz to objaw że dziecko
    jest w 100% zdrowe i sztuczne oddychanie nie jest mu potrzebne ;-)

  • 68. Data: 2010-05-08 15:47:37
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 08 May 2010 13:33:15 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jak często robisz sztuczne oddychanie swojemu dziecku?

    A dlaczego wybierasz zdadnia z kontekstu, które w ten sposób zacytowane nie
    mają większego sensu ?

    Natomiast odpowiedź na twoje pytanie- nigdy nie musiałem.

  • 69. Data: 2010-05-08 15:50:23
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 8 May 2010 07:41:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ja myślę sobie tak, że skoro dziecko płacze, to widocznie nie dusi się,
    > bo skąd miałoby powietrze na płacz? A więc płacz to objaw że dziecko
    > jest w 100% zdrowe i sztuczne oddychanie nie jest mu potrzebne ;-)

    Dokładnie jest jak piszesz jak płacze to wiadomo że żyje, ale jeżeli
    jedziesz dłużej i dziecko się nie odzywa to nie wiesz czy śpi czy już po
    dziecku (bo jest obrócone tyłem do jazdy na tylnim siedzeniu), ale widać że
    niektórym to nie przeszkadza.

  • 70. Data: 2010-05-08 16:03:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhuaivv.38r.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jak często robisz sztuczne oddychanie swojemu dziecku?

    i to w czasie jazdy ;)