  • 51. Data: 2010-05-06 21:00:05
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-06 16:56, szerszen wrote:

    > a ktos pisal o zlotym srodku?
    > o co mi chodzilo napisalem w poscie do kuby

    Ale co niby napisales konkretnego?
    Bo ja nie widze wciaz zadnego zlotego srodka, zeby cudownie sprawic
    zeby male dziecko nie plakalo z "byle" powodu, z jakiego potrafia plakac
    takie maluchy. Takich cudow po prostu nie ma i placz sie moze zdarzyc
    w roznych okolicznosciach. W takich sytuacjach uwagi o "wychowywaniu"
    sa bezsensowne.

    --

    memento lorem ipsum

  • 52. Data: 2010-05-06 21:02:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hrv27c$11qc$1@news2.ipartners.pl...

    > Burzy to Twoje niezwykle pedagogiczne pojęcie o cudzych dzieciach?

    alez niczego nie burzy :)

    ale wiesz, to jakie pytanie otrzymasz, zalezy od tego jaka zadasz odpowiedz

    nie bylo by calej dyskusji gdyby nie "Już raz tak jechałam i Młody przez
    całą drogę (niby krótką,
    ale w korku) przeraźliwie płakał. Wolę tego nie powtarzać."

  • 53. Data: 2010-05-06 21:10:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    > wiadomości news:hrv27c$11qc$1@news2.ipartners.pl...

    > nie bylo by calej dyskusji gdyby nie

    Pozwolę sobie zauważyć, że nie było by całej dyskusji gdyby nie Ty.

    Ale to otwarta grupa więc idź, czyń swą offtopiczną powinność również w
    innych wątkach :-)

    Seco

  • 54. Data: 2010-05-06 21:11:59
    Od: Livia <p...@p...onet.pl>

    szerszen pisze:

    > nie bylo by calej dyskusji gdyby nie "Już raz tak jechałam i Młody przez
    > całą drogę (niby krótką,
    > ale w korku) przeraźliwie płakał. Wolę tego nie powtarzać."

    Nie byłoby również całej dyskusji, gdybyś jej nie rozpętał, zresztą
    kompletnie nic o mnie i o moim dziecku nie wiedząc.

    Z mojej strony EOT.

    L.

  • 55. Data: 2010-05-06 21:29:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-06 21:11, Livia pisze:
    (...)
    > Nie byłoby również całej dyskusji, gdybyś jej nie rozpętał, zresztą
    > kompletnie nic o mnie i o moim dziecku nie wiedząc.

    Daj spokój - usenet to nie problem. Problemem jest Focus i brak
    możliwości wyłączenia tej nieszczęsnej poduszki. Nie wiem czy to
    będzie pocieszeniem, ale w Focusach II też nie ma tego udogodnienia
    - można to założyć dodatkowo. Podjedźcie do ASO i zapytajcie
    - może w Mk I też się uda?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 56. Data: 2010-05-07 02:43:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    > Mógłbym Ci coś napisać o moich _diametralnie_ różnych dzieciach, ale
    > doszedłem właśnie do wniosku, że one są na pewno takie same, tylko ja
    > mam schizofrenię. Tylko skoro ja mam schizofrenię, psychika wszystkich
    > ludzi jest podobna, to Ty też ją masz?? :->

    Mylisz znaczenie słów "podobne" i "takie samo".
    Dodatkowo wydaje Ci się, że jeśli nie "takie samo" to musi
    znaczyć "całkowicie inne". Takie rozumowanie jak Twoje
    to rozumowanie czarnobiałe - nie dostrzegasz odcieni.

  • 57. Data: 2010-05-07 06:28:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hrv472$12o6$1@news2.ipartners.pl...

    > Pozwolę sobie zauważyć, że nie było by całej dyskusji gdyby nie Ty.

    a pewnie, ale nie zaprzeczysz, ze gdyby twoja zona, wykonala jeden telefon,
    rowniez nie bylo by dyskusji, a juz wiedziala by nie dosc czy sie da, to ile
    kosztuje, tak przy okazji w ff2 to koszt okolo 200 zeta

  • 58. Data: 2010-05-07 08:38:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hrv3jl$liq$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > takie maluchy. Takich cudow po prostu nie ma i placz sie moze zdarzyc
    > w roznych okolicznosciach. W takich sytuacjach uwagi o "wychowywaniu"

    wszystko sie zgadza, ale tez jednorazowy placz dziecka nie jest powodem do
    przerabiania samochodu ;)

    pozatym jak juz pisalem, jesli dziecko placze, a rodzic chce reagowac, to
    lepiej niech to robi na postoju, a nie w czasie jazdy, a umiejscowienie
    dziecka z przodu daje ta wygode ze w czasie jazdy mozna zareagowac, co
    oznacza, ze obniza to koncentracje kierowcy na tym, co jest w danym momencie
    wazniejsze, czyli prowadzeniu auta

  • 59. Data: 2010-05-07 08:39:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dziękuję bardzo za KONSTRUKTYWNE uwagi. Chyba jednak dam sobie z tym
    > spokój i przemyślę swoje metody wychowawcze ;-)

    zrob to, co powinnas zrobic na poczatku, zadzwonic do aso, w foce 2 taka
    przerobka to okolice 200, byc moze w jedynce tez sie da za podobne pieniadze
    ;)

  • 60. Data: 2010-05-07 09:51:41
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    szerszen pisze:
> [...]
    > rowniez nie bylo by dyskusji, a juz wiedziala by nie dosc czy sie da, to ile
    > kosztuje, tak przy okazji w ff2 to koszt okolo 200 zeta

    W końcu pokusiłeś się, aby wrócić do tematu.

    Nie zaprzeczę. Kto pisał, że to otwarta grupa dyskusyjna? A może
    zlikwidować pl.misc.samochody, wszakże jak pisałeś wszyscy mogą dzwonić
    do ASO? A swoją drogą, gdyby matka siedziała z tyłu, gdybyśmy nie mieli
    focusa itd...

    Seco