  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 7 May 2010 13:43:36 +0200

    Livia wrote:

    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku? Muszę czasem sama
    > przewieźć dziecko, a umieszczenie go z tyłu wtedy odpada...

    Nie wiem czy w Focusie jest tak samo, ale w Mondeo co prawda nie ma
    takiego wyłącznika, ale jest czujnik w fotelu który dezaktywuje poduszkę,
    jeśli nikt tam nie siedzi. Dla elektronika nie powinno być problemem
    przerobienie tego czujnika na manualny przełącznik.

    Generalnie to popytaj na forach Focusowych, tam jest największa szansa na
    zdobycie sensownych informacji tego typu.

    --
    cokolwiek