  • 41. Data: 2010-05-06 20:19:36
    Temat: Re: Focus '99 - wy??czenie air-baga - jak?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-06 19:57, szerszen pisze:

    > taki sam widze problem wychowaczy, jak pytajaca przymus wozenie dziecka z
    > przodu, z powodu ze raz plakalo, skoro ona idzie na skroty, dlaczego ja mam
    > sie wysilac

    Ty zdaje się na siłę próbujesz się przypisać innym problemy wychowawcze,
    by udowodnić swą teorię - już Ci napisałem, że to w ogóle
    może nie być z tym związane.

    > a teraz uruchom wyobraznie i zastanow sie co taka opiekuncza mama robi jak
    > ma dziecko z boku i tak strasznie placze, jak myslisz, jak bezpieczna staje
    > sie jej jazda?

    Póki co, to tylko Twoja wyobraźnia stworzyła nową rzeczywistość - nic
    nie było o płaczach z przodu i dziwnych zachowaniach matki z tego
    tytułu. Było za to pytanie, jak wyłączyć poduszkę pasażera. Jestem
    (podobno) opiekuńczym ojcem, moja żona jest (podobno) opiekuńczą matką,
    jeździliśmy z płaczącymi dziećmi (z wyłączoną poduszką, bądź bez niej)
    i jakoś problemów nie zauważałem. Podejrzewam, że podobnie zachowywało
    się mnóstwo rodziców. Sądzę również, że zasadniczo to ich problem.

    > to ja juz wole aby plakalo z tylu i musiala sie zatrzymac, aby zareagowac i
    > cokolwiek zrobic

    Że tak powiem - Livia jest odpowiedzialna za swoje czyny i od niej
    zależy jak się zachowa. Twoje 'wolenie' jest w ogóle nieistotne w tej
    dyskusji, podobnie jak insynuacje, że zachowuje się nieodpowiedzialnie
    jako rodzic itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 42. Data: 2010-05-06 20:26:32
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: Livia <p...@p...onet.pl>

    Dziękuję bardzo za KONSTRUKTYWNE uwagi. Chyba jednak dam sobie z tym
    spokój i przemyślę swoje metody wychowawcze ;-)

    Pozdrawiam,

    Livia

  • 43. Data: 2010-05-06 20:28:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ty zdaje się na siłę próbujesz się przypisać innym problemy wychowawcze,
    > by udowodnić swą teorię - już Ci napisałem, że to w ogóle
    > może nie być z tym związane.

    zdaje sie ze nie zalapales poprzedniego tekstu

    > Póki co, to tylko Twoja wyobraźnia stworzyła nową rzeczywistość - nic
    > nie było o płaczach z przodu i dziwnych zachowaniach matki z tego
    > tytułu.

    ze niby automagicznie z przodu przestanie plakac, albo jak zacznie plakac,
    to ona nie bedzie reagowac?

    > Że tak powiem - Livia jest odpowiedzialna za swoje czyny i od niej
    > zależy jak się zachowa.

    poniekad prawda

    > Twoje 'wolenie' jest w ogóle nieistotne w tej
    > dyskusji,

    a to juz nie do konca, bo skoro chce wozic dziecko z przodu, chce w takich
    sytuacjach reagowac, jak zacznie to robic w czasie jazdy, to juz zaczyna byc
    tak samo moja, jak i twoja sprawa, bo w razie czego, moze walic w samochod
    ktorym bedzie jechala twoja albo moja rodzina

    > podobnie jak insynuacje, że zachowuje się nieodpowiedzialnie
    > jako rodzic itd.

    niczego takiego nie insynuowalem, to juz twoja nadinterpretacja

  • 44. Data: 2010-05-06 20:29:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tym niemniej jednak powstrzymaj się od nic nie wnoszących do tematu uwag,
    > bo nie o to pytałam.

    przykro mi, ale to otwarta grupa dyskusyjna

  • 45. Data: 2010-05-06 20:36:23
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > ale to w takim razie problem wychowaczy, a nie umiejscowienia fotelika

    Jako mąż Livii ojciec Mikołaja, pozwól, że sie wypowiem.

    Rety, szerszeń, aleś się zawziął potwornie. I oczywiście nie raczyłeś
    odpowiedzieć na pytanie...

    Mikołaj w opisywanej sytuacji miał 2,5 miesiąca. Wcześniej wielokrotnie
    jeździł samochodem smacznie śpiąc. Wystarczał rzut oka na mamę siedząca
    obok i lulu. Budził sie na miejscu. Tym razem z tyłu był sam, Livia
    stanęła w 20 minutowym korku, słońce świeciło małemu w twarz, mały się
    obudził. Mamy już osłony przeciwsłoneczne. Tym razem po obudzeniu zaczął
    pokwękiwać a w końcu płakać. Ale nie było możliwości zjazdu na pobocze.
    Stąd koncepcja fotelika z przodu. Livia uśpiła by go w minutę. Ma praktykę.

    Bo wyobraź sobie, że Mikołaj nie ma problemów ze spuszczaniem nas z
    oczu. 15 minut po kąpieli smacznie śpi w swoim wyrku, sam w sypialni.
    Budzi się koło 7 rano, wtedy kiedy mi akurat pasuje wstawanie
    Jak niania elektroniczna pokaże, że mały się obudzi, nie idziemy do
    niego. Zaraz zasypia ponownie.
    Nie wymaga noszenia na rekach, nie wymaga ciągłej uwagi itd.

    Burzy to Twoje niezwykle pedagogiczne pojęcie o cudzych dzieciach?

    Możesz na spokojnie uskuteczniać swoje dyskusje na grupie/forum
    dzieciowym, tutaj zwyczajnie odpowiadaj na zadane pytanie :-)

    Ach, ulżyło:-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 46. Data: 2010-05-06 20:36:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Ja bym jeszcze dodał, że jeżeli dziecko ma jakieś problemy zdrowotne, to
    > jest
    > to na pewno wina złego prowadzenie się rodziców i najlepiej im odebrać
    > dziecko
    > zanim jeszcze bardziej je skrzywdzą.

    Piszesz troche nie na temat, Radku... poniosło Cię chyba.

  • 47. Data: 2010-05-06 20:37:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    > Jasne, bo wszystkie dzieci są takie same :->

    Wbrew pozorom psychika wszystkich ludzi jest bardzo podobna.
    Inaczej takie dziedziny nauki jak psychologia, socjologia czy
    psychiatria nie mialyby sensu gdyby kazdy był zupełnie inny.

  • 48. Data: 2010-05-06 20:39:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-06 20:28, szerszen pisze:
    (...)
    > zdaje sie ze nie zalapales poprzedniego tekstu

    Masz rację, Tobie to się w ogóle bardzo dużo zdaje ...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 49. Data: 2010-05-06 20:54:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-06 20:37, Pszemol pisze:
    > Wbrew pozorom psychika wszystkich ludzi jest bardzo podobna.
    > Inaczej takie dziedziny nauki jak psychologia, socjologia czy
    > psychiatria nie mialyby sensu gdyby kazdy był zupełnie inny.
    Mógłbym Ci coś napisać o moich _diametralnie_ różnych dzieciach, ale
    doszedłem właśnie do wniosku, że one są na pewno takie same, tylko ja
    mam schizofrenię. Tylko skoro ja mam schizofrenię, psychika wszystkich
    ludzi jest podobna, to Ty też ją masz?? :->

    Maciek

  • 50. Data: 2010-05-06 20:56:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Masz rację, Tobie to się w ogóle bardzo dużo zdaje ...

    nawet nie probujesz ...