  • 21. Data: 2010-05-06 17:10:50
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-06 15:53, szerszen pisze:
    > alez oczywiscie, jezdzil w nosidelku i jezdzi w foteliku, chowa sie calkiem
    > niezle i krzywda mu sie z tego powodu nie stala
    Skąd wiesz? Może będzie miał głęboki uraz psychiczny, który wyjdzie po
    latach :->

    Maciek

  • 22. Data: 2010-05-06 17:33:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-06 17:09, Maciek wrote:

    > A nie przyszło Ci do głowy, że dziecko w tym wieku potrzebuje mieć
    > kontakt wzrokowy z rodzicem i przymusowe przyuczanie go do braku
    > rodziców, to jest właśnie tresowanie, zresztą mało zgodne ze ssaczą naturą?

    daj spokój , szkoda energii na takie dyskusje... Zawszed znajdą się
    "specjalyści" od wychowania i tresowania 6 miesięcznych dzieci :) Lepiej
    iść na spacer, taki urok tej grupy...

  • 23. Data: 2010-05-06 18:04:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-06, Mirosław <p...@p...onet.eu> wrote:

    > Bo nie wolno mieć dzieciaka z przodu przy włączonej poduszce,

    Ale można mieć z tyłu...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2010-05-06 18:17:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-06 17:33, Olek pisze:
    > daj spokój , szkoda energii na takie dyskusje... Zawszed znajdą się
    > "specjalyści" od wychowania i tresowania 6 miesięcznych dzieci :) Lepiej
    > iść na spacer, taki urok tej grupy...
    Mnie "tresowacze" nie przeszkadzają, do momentu gdy ładują się z butami
    w czyjeś życie i "delikatnie" sugerują, że ich metoda wychowawcza to
    jedyna słuszna i w ogóle najlepsza, a inni to ograniczeni debile, którzy
    bachory rozpuszczają :-)

    Maciek

  • 25. Data: 2010-05-06 18:25:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olek" <a...@d...pl> wrote in message

    > daj spokój , szkoda energii na takie dyskusje... Zawszed znajdą się
    > "specjalyści" od wychowania i tresowania 6 miesięcznych dzieci :) Lepiej
    > iść na spacer, taki urok tej grupy...

    Fakt pozostaje faktem, że on nie ma problemów z dzieckiem, a Livia je ma.
    Łatwo chyba ocenić kto sobie lepiej radzi przy wychowaniu maluchów.

  • 26. Data: 2010-05-06 18:27:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Livia" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku? Muszę czasem sama
    > przewieźć dziecko, a umieszczenie go z tyłu wtedy odpada...

    Nie robiłbym tego samemu - udałbym się do ASO Forda i tam zapytał.

  • 27. Data: 2010-05-06 18:36:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > w czyjeś życie i "delikatnie" sugerują, że ich metoda wychowawcza to
    > jedyna słuszna i w ogóle najlepsza, a inni to ograniczeni debile, którzy

    Czyli masz o sobie zdanie że bachory rozpuszczasz...

  • 28. Data: 2010-05-06 18:42:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Livia pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku?

    Jeżeli nie masz wyłącznika firmowego, to należy pojechać do serwisu
    zajmującymi się poduszkami powietrznymi i poprosić o zrobienie takiego
    wyłącznika lub odłączenie poduszki na stałe.

    Tak samemu majstrować przy poduszkach jak się nie wie co i jak to nie
    radzę, bo to jednak elektronika, wystarczy przyłożyć jakiś ładunek
    statyczny i można sobie zrobić kuku.

    Bardzo awaryjnie to bym zdjął klemy z akumulatora, poszukał w instrukcji
    który bezpiecznik jest od sterownika poduszek i go wyciągnął. Tyle że
    wtedy nie zadziałają żadne poduszki, pewnie też napinacze.

  • 29. Data: 2010-05-06 18:50:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 May 2010 11:25:56 -0500, w <h...@p...onet.pl>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Fakt pozostaje faktem, że on nie ma problemów z dzieckiem, a Livia je ma.
    > Łatwo chyba ocenić kto sobie lepiej radzi przy wychowaniu maluchów.

    Ja bym jeszcze dodał, że jeżeli dziecko ma jakieś problemy zdrowotne, to jest
    to na pewno wina złego prowadzenie się rodziców i najlepiej im odebrać dziecko
    zanim jeszcze bardziej je skrzywdzą.

  • 30. Data: 2010-05-06 18:53:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, że _normalnie_ funkcjonujący rodzice robią coś źle?

    sugeruje jedynie, ze trzeba miec umiar we wszystkim

> [...]
    > kontakt wzrokowy z rodzicem i przymusowe przyuczanie go do braku
    > rodziców, to jest właśnie tresowanie, zresztą mało zgodne ze ssaczą

    przesada jest dobra w ogrodnictwie, zreszta jak bedziesz mial kiedys swoje
    dzieci, sam sie na wlasnej skorze przekonasz, nie mowie ze livia robi cos
    zle, ni ze ja jestem genialnym rodzicem, ale nawet takie male dzieci musz
    sie przyzwyczajac do tego, ze rodzice czasem im z oczu znikaja, jestesmy ich
    rodzicami nie niewolnikami, ale kazdy wybiera wlasno sciezke i potem zbiera
    tego plony