  • 11. Data: 2010-05-06 16:03:03
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: PaPi <...@...3>

    > ale to w takim razie problem wychowaczy, a nie umiejscowienia fotelika

    Placz <6 miesiecznego dziecka to problem wychowawczy ? Ehhh. Masz Ty
    pojecie.

  • 12. Data: 2010-05-06 16:03:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-06 15:54, szerszen wrote:

    > ale to w takim razie problem wychowaczy, a nie umiejscowienia fotelika

    Wychowanie i np. kilkumiesieczne dziecko, hmm. I zeby jeszcze nie robilo
    w gatki?

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-05-06 16:05:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > ale to w takim razie problem wychowaczy, a nie umiejscowienia fotelika

    Dzieci są bardzo różne.
    A wychowawcze działanie na np. 3-miesięczne niemowlę... nie, no oczywiście
    można i takiego maluszka wytresować, podobno... nie będę sprawdzał.

  • 14. Data: 2010-05-06 16:11:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości grup

    > Placz <6 miesiecznego dziecka to problem wychowawczy ? Ehhh. Masz Ty
    > pojecie.

    moj w tym wieku spal juz sam w swoim pokoju, i tam zasypial, tym bardziej
    nie mial problemu z "samotnym" podrozowaniem na tylnej kanapie, wiec jednak
    mam pojecie

  • 15. Data: 2010-05-06 16:12:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hrui7i$kp5$...@i...gazeta.pl...

    > Wychowanie i np. kilkumiesieczne dziecko, hmm. I zeby jeszcze nie robilo
    > w gatki?

    jesli wychowanie rozumiesz tylko poprzez karnosc czy cos w tym stylu, to nie
    dziwi mnie ze nie zrozumiales powyzszego :)

  • 16. Data: 2010-05-06 16:13:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Livia wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku? Muszę czasem sama
    > przewieźć dziecko, a umieszczenie go z tyłu wtedy odpada...
    >
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    zobacz na spis bezpiecznikow, byc moze ta droga ale zobacz czy wylaczy to tylko
    te poduszke a kierowcy zostawi, do tego napinacze moga byc podpiete do tego
    samego bezpiecznika. Nie znam tego auta ale zwykle kluczyk jest od tego
    cholerni widoczny, albo z boku deski od pasazera (po otwarciu drzwi) albo w
    konsoli srodkowej (na wysokosci zamkniecia pasow - peugeot, albo w schowku -
    VW/Skoda widzialem). Moze nie ma w ogole mozliwosci wylaczenia innej niz ASO i
    podpiecie do "kompa".

  • 17. Data: 2010-05-06 16:15:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hrui87$ptf$...@n...ipartners.pl...

    > Dzieci są bardzo różne.

    nie przecze, tak samo jak i rodzice

    > A wychowawcze działanie na np. 3-miesięczne niemowlę... nie, no oczywiście
    > można i takiego maluszka wytresować, podobno... nie będę sprawdzał.

    kolejny co slyszac wychowanie ma tylko jedno na mysli, a nie przyszlo ci do
    glowy, ze to problem wychowaczy zwiazany z rodzicami, ktorzy nie potrafia
    dziecka samego zostawic na minute, albo przestac nosic na rekach, albo
    przestac klasc na noc do swojego wyrka itd?

    nie mowie ze tak jest i w tym przypadku, ale jesli dziecko tracac kontakt
    wzrokowy z rodzicem zaczyna plakac, to jest to problem wychowawczy, z nie
    zwiazany z fotelikiem

  • 18. Data: 2010-05-06 16:31:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-06 16:12, szerszen wrote:

    > jesli wychowanie rozumiesz tylko poprzez karnosc czy cos w tym stylu, to
    > nie dziwi mnie ze nie zrozumiales powyzszego :)

    No moze widocznie czegos nie rozumiem, wiec z checia wyslucham zlotego
    wychowawczego srodka na to by taki malec nie plakal z jakiegos z szeregu
    mozliwych powodow. No?

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2010-05-06 16:56:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    g> napisał w wiadomości

    > No moze widocznie czegos nie rozumiem, wiec z checia wyslucham zlotego
    > wychowawczego srodka na to by taki malec nie plakal z jakiegos z szeregu
    > mozliwych powodow. No?

    a ktos pisal o zlotym srodku?
    o co mi chodzilo napisalem w poscie do kuby

  • 20. Data: 2010-05-06 17:09:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-06 16:15, szerszen pisze:
> [...]
    > dziecka samego zostawic na minute, albo przestac nosic na rekach, albo
    > przestac klasc na noc do swojego wyrka itd?
    Sugerujesz, że _normalnie_ funkcjonujący rodzice robią coś źle?

    > nie mowie ze tak jest i w tym przypadku, ale jesli dziecko tracac kontakt
    > wzrokowy z rodzicem zaczyna plakac, to jest to problem wychowawczy, z nie
    > zwiazany z fotelikiem
    A nie przyszło Ci do głowy, że dziecko w tym wieku potrzebuje mieć
    kontakt wzrokowy z rodzicem i przymusowe przyuczanie go do braku
    rodziców, to jest właśnie tresowanie, zresztą mało zgodne ze ssaczą naturą?

    Maciek