  • 21. Data: 2013-04-15 21:07:56
    Temat: Re: Fo All
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał:

    > Nie ;)

    No tos zwyczajnie guuuupi jest Edziu :)

    AK

  • 22. Data: 2013-04-15 21:14:20
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał:

    > Człeniu, litości, i Ty chcesz się zajmować językami programowania? Phi...

    Malo ze glupi, to zwyczajny palant :(
    Znam bardzo wielu tzw "prostych" ludzi ktorzy baaaardzo niepoprawnie wyrazaja
    sie po polsku, a byli i sa "solą tej ziemi".
    A A.L. prawie zawsze generalizowal i dyskredytowal opierajac sie na "intelekcie".
    A tymczasem to "serce" (nawet jesli chropawe:) a nie "intelekt" decyduje "kto zacz".

    AK

  • 23. Data: 2013-04-15 21:15:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.04.2013 01:55, Edek wrote:

    > Co do A.L., to zamiast go wyzywać lepiej byłoby go zagiąć. Bo
    > nie wiem, kto tu jest nadęty.

    Ja trafiłem do KF tego pana jakoś w momencie gdy udzieliłem odpowiedzi
    na (luźno przytoczone) "zaawansowany problem synchronizacji z którym
    żaden polski osioł z tej grupy sobie nie poradzi".

    Michoo

  • 24. Data: 2013-04-15 21:35:01
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał:

    > No ale mówienie komuś np. żeby nie wymyślał koła na nowo to plucie czy
    > dozwolona krytyka? Dla wielu najprawdziwszych najwyraźniej plucie.

    Edziu, wez przeczytaj caly watek jeszcze raz.
    No ale poniewaz zblizasz sie powoli "percepcja" do kenobiego wytlumacze
    jak przystalo..:
    A.L. w zdecydowanej wiekszosc porzypadkow przerastal
    nas tu "srednio" o glowe (albo dwie) w kwestiach profesjonalnych
    czy intelektualnych (inteligencja).
    Natomiast w kwestii historii Polski, rozumienia nawet dzisiejszych
    problemow Polski (i ich podloza) i jego stosunku do niej i do ludzi
    tu zyjacych zachowywal sie nieraz jak.. porzyslowiowy "pantofelek".
    Zaowno pod wzgledem intelektualnyum jak i "moralnym".
    Zrozumiales wreszcie?

    AK

  • 25. Data: 2013-04-15 21:59:08
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:35:01 +0200 po głębokim namyśle AK rzekł:

    > Edziu, wez przeczytaj caly watek jeszcze raz.

    W jakimś punkcie będę musiał przerwać wyzywanie mnie od głąbów. Daleko
    do tego jeszcze, ale tak tylko mówię ;)

> [...]
    > zyjacych zachowywal sie nieraz jak.. porzyslowiowy "pantofelek". Zaowno
    > pod wzgledem intelektualnyum jak i "moralnym".

    Przeczytaj tekst z 11.04.2013, ten o kawie, analogia mam nadzieję
    jest oczywista.

    http://wyborcza.pl/
    autorzy/1,129616,12771191,Malgorzata_Kolinska_Dabrow
    ska.html?bo=1

    > Zrozumiales wreszcie?

    A.L. nie jest jedynym kogo wkurza komunistyczna mentalność.
    Dla tej pani przedszkolanki pewnie "samotne matki" i tym bardziej
    samotne matki też są jak "pantofelek moralny". A prawda jest taka,
    że to ta przedszkolanka nie lubi nikogo w naszej nacji, kto nie
    jest szary jak betonowa ściana bloku z wielkiej płyty. I osób
    mniej szarych jest u nas mało, stąd - spójrz na to kiedyś z dystansu
    to załapiesz - totalny brak toleracji i mega kompleksy.

    Od teraz przestajesz mnie wyzywać od osłów, bo to pantofelkizm. Ok?

    --
    Edek

  • 26. Data: 2013-04-15 22:22:49
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:15:46 +0200 po głębokim namyśle Michoo rzekł:
    > Ja trafiłem do KF tego pana jakoś w momencie gdy udzieliłem odpowiedzi
    > na (luźno przytoczone) "zaawansowany problem synchronizacji z którym
    > żaden polski osioł z tej grupy sobie nie poradzi".

    Chodzi o to, że
    a) osioł
    b) polski
    c) z tej grupy?

    Bez trudu mogę znaleźć cytaty A.J. i fira, gdzie tylko b) nie pada.
    Chrońmy nasze osły i robione z nich salami... Ramen.

    --
    Edek

  • 27. Data: 2013-04-15 22:43:11
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:14:20 +0200 po głębokim namyśle AK rzekł:

> [...]
    > "intelekcie".
    > A tymczasem to "serce" (nawet jesli chropawe:) a nie "intelekt" decyduje

    Ale ja nie o tym. Takie spostrzeżenie OT, że język mówi dużo o naturze
    człowieka w sensie ogólnym.

    --
    Edek

  • 28. Data: 2013-04-15 22:46:08
    Od: Edek <e...@g...com>

> [...]

    > zyjacych zachowywal sie nieraz jak.. porzyslowiowy "pantofelek". Zaowno
    > pod wzgledem intelektualnyum jak i "moralnym".

    Bardziej zrozumiałe byłoby określenie "zapluty imperialistyczny pantofelek
    reakcji" :)

    --
    Edek

  • 29. Data: 2013-04-15 23:40:08
    Od: "AK" <n...@n...com>

> [...]

    ska.html?bo=1

    > Od teraz przestajesz mnie wyzywać od osłów, bo to pantofelkizm. Ok?

    Nie bede obrazal niewinnego osla.
    Ty jednak jestes Edziu totalnym glabem :)

    AK

  • 30. Data: 2013-04-15 23:42:33
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał:

    > Takie spostrzeżenie OT, że język mówi dużo o naturze człowieka w sensie ogólnym.

    Glupis bos mlody :))

    AK