  • 1. Data: 2011-11-21 13:33:26
    Temat: CSS - vertical align
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    Jest sobie DIV o wymiarach 250px x 250 px

    - na dole tego diva chcę umieścić tekst - może będą 4 litery, a może
    tekst wypełni całego diva - tego nie wiem
    wersja 1:
    -----------------
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | jakis tekst |
    -----------------
    wersja 2:
    -----------------
    | |
    | |
    | |
    | |
    | długi tekst |
    | łamany na |
    | kilka linii |
    -----------------
    wersja 3:
    -----------------
    | |
    | |
    | |
    | |
    | jednozajebiscie|
    | dlugieslowobezs|
    | pacji |
    -----------------

    jak to zrobić?
    nie mogę użyć display: table, bo wtedy nie działa word-wrap: break-word

  • 2. Data: 2011-11-21 13:43:06
    Temat: Re: CSS - vertical align
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Mon, 21 Nov 2011 14:33:26 +0100, Jasio wrote:

> [...]
    >| łamany na |
    >| kilka linii |
    > -----------------
    > wersja 3:
    > -----------------
    >| |
    >| |
    >| |
    >| |
    >| jednozajebiscie|
    >| dlugieslowobezs|
    >| pacji |
    > -----------------
    >
    > jak to zrobić?
    > nie mogę użyć display: table, bo wtedy nie działa word-wrap: break-word

    Dla diva position:relative. Tekst owiń w cokolwiek, np. SPAN, P, DIV i
    nadaj mu

    display: block
    position: absolute
    bottom: 0.

    W ten sposób element przyklei się do dołu.

    Pozdrawiam!

    --
    M.G.

  • 3. Data: 2011-11-21 13:47:01
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 14:43, M.G. pisze:
> [...]
    > position: absolute
    > bottom: 0.
    >
    > W ten sposób element przyklei się do dołu.

    kurna, ja to debil jestem
    dzięki wielkie.

  • 4. Data: 2011-11-22 15:25:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:33:26 +0100, Jasio napisał(a):

    > jak to zrobić?
    > nie mogę użyć display: table, bo wtedy nie działa word-wrap: break-word

    display: table-cell też ma ten problem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-11-22 15:45:27
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-22 16:25, Borys Pogoreło pisze:

    > display: table-cell też ma ten problem?

    tak