  • 1. Data: 2011-11-17 23:04:52
    Temat: Dreamweaver CS5 - nowa reguła CSS
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Mam takie pytanie, dlaczego w DW CS5 kiedy chcę zmienić wielkość
    czcionki, kolor, itd, zawsze wyskakuję okno do utworzenia "Nowej reguły
    CSS"? Nie może się to dziać automatycznie, tak jak w poprzedniej wersji?

    Z góry dziękuje za pomoc..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-11-18 08:02:14
    Temat: Re: Dreamweaver CS5 - nowa reguła CSS
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 18-11-2011 00:04 Piotr M napisał:
> [...]
    > czcionki, kolor, itd, zawsze wyskakuję okno do utworzenia "Nowej reguły
    > CSS"? Nie może się to dziać automatycznie, tak jak w poprzedniej wersji?

    A możesz napisać więcej szczegółów? Nie zauważyłem takiego zachowania u
    siebie. Zresztą i tak najczęściej reguły wpisuję z ręki :)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 3. Data: 2011-11-18 08:44:48
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 listopada 09:02, Wojtek Gapiński pisze:

    > A możesz napisać więcej szczegółów? Nie zauważyłem takiego zachowania u
    > siebie. Zresztą i tak najczęściej reguły wpisuję z ręki :)

    Oczywiście już daje więcej szczegółów.

    W CS3 otwieram nowy dokument (pusta strona HTML), tworzę styl1,
    wprowadzam tekst, robię kilka akapitów i zmieniam rozmiar i kolor -
    automatycznie DW wstawia mi styl2.

    W CS5 mam dwa problemy, taj ja powyżej, otwieram nowy dokument (pusta
    strona HTML), tworzę styl1, wprowadzam tekst

    - robię kilka akapitów i chcę zmienić kolor - DW nie wstawia
    automatycznie stylu2 tylko zmienia styl1, czyli to wprowadziłem wcześniej
    http://img198.imageshack.us/img198/5076/48169679.jpg

    - więc muszę kliknąć <Nowa reguła CSS> i wprowadzać ręcznie
    http://img685.imageshack.us/img685/6532/73401648.jpg
    http://img233.imageshack.us/img233/569/93457200.jpg

    Nie może to się dziać jak w CS3, automatycznie?

  • 4. Data: 2011-11-18 08:48:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

> [...]

    W CS3 otwieram nowy dokument (pusta strona HTML), tworzę styl1,
    wprowadzam tekst, robię kilka akapitów i zmieniam rozmiar i kolor -

    W CS5 mam dwa problemy, tak jak powyżej, otwieram nowy dokument (pusta

  • 5. Data: 2011-11-18 09:05:48
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 18-11-2011 09:48 Piotr M napisał:

> [...]
    >
    > - robię kilka akapitów i chcę zmienić kolor - DW nie wstawia
    > automatycznie stylu2 tylko zmienia styl1, czyli to wprowadziłem wcześniej

    Przyznaję, że nigdy nie poprawiałem istniejącej reguły, aby stworzyła mi
    się nowa. Zawsze dodaję nową regułę, więc siłą rzeczy nie miałem tego
    problemu.
    Szukałeś w ustawieniach DW? Może tam można sobie to ustawić...

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 6. Data: 2011-11-18 09:19:22
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 listopada 10:05, Wojtek Gapiński pisze:

    > Przyznaję, że nigdy nie poprawiałem istniejącej reguły, aby stworzyła mi
    > się nowa. Zawsze dodaję nową regułę, więc siłą rzeczy nie miałem tego
    > problemu.

    Ja i tak robię i tak. W CS3 aby tylko zmienić kolor, wielkość czy rodzaj
    czcionki, itd nie trzeba zaczynać od dodawania nowej reguły bo robi to sam.

    > Szukałeś w ustawieniach DW? Może tam można sobie to ustawić...

    Przejrzałem, tak do końca nie znam DW, ale nie widzę tam ustawienia w
    tym temacie :/
    No nic, czuje że temat nie będzie rozwiązany.. Dzięki.