  • 21. Data: 2013-11-06 10:17:49
    Temat: Re: Firefox - karta graficzna
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-03 04:43, Jan Kanty Berbeć pisze:
    > Witam
    >
    > Polećcie mi jakąś kartę graficzną do Firefoksa, żeby działał płynniej
    > ale żeby nie było z nią żadnych problemów.
    > W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III
    > 800MHz, Windows XP.
    > Złącze AGP.
    > Coś taniego do 50 zł.
    Temu komputerowi NIC nie pomoże karta graficzna, ma zbyt słaby procesor
    do współczesnych stron internetowych - wystarczy trochę skryptów i
    flasha i nie da się tego używać.
    Nawet na P4 kilkukrotnie szybszym - fejsbuki itp się tną, przywieszają i
    skaczą przy przewijaniu..

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 22. Data: 2013-11-06 16:23:22
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "dede" napisał:

    > jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik

    Naprawdę? Pytał Cie ktos o to?

    > człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

    Piszesz nie na temat

    pzdr

  • 23. Data: 2013-11-06 16:26:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał:

    > Racja, problemem nie jet karta graficzna tylko reszta komputera.

    Problemem nie jest komputer, czy karta graficzna, ale sam Frefox.
    Zasobożerne niedopracowane g... Ostatnią jako tako użytkową wersja jest
    3.6.10

    Pzdr

  • 24. Data: 2013-11-06 17:04:10
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "cumulonimbus" napisał:

    > Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
    > http://allegro.pl/gigabyte-6600gt-128mb-ddr3-i366118
    3214.html

    Karta na złączu PCI-e. Bez komentarza.

    pzdr

  • 25. Data: 2013-11-06 17:18:36
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał:

    > Nawet na P4 kilkukrotnie szybszym - fejsbuki itp się tną, przywieszają i
    > skaczą przy przewijaniu..

    Mam P4 3 GHz i tak jak piszesz szajsbuki, flashe i inne syfy zamulają FF.
    Wyraźnie piszę, że FF, a nie procesor. Przy otwartych kilku oczojebnych
    stron Firefox głupieje i muli się. Wykorzystanie procesora przez FF wynosi
    np. 25%, wolna moc 60%, a strony wiszą. Rozwiązaniem dla omawianego
    komputera jest ostatnia dla XP wersja IE bez zbędnych dodatków, albo jakaś
    lżejsza przeglądarka np. K-Meleon.

    Pzdr