  • 1. Data: 2013-11-03 04:43:28
    Temat: Firefox - karta graficzna
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

    Witam

    Polećcie mi jakąś kartę graficzną do Firefoksa, żeby działał płynniej
    ale żeby nie było z nią żadnych problemów.
    W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III
    800MHz, Windows XP.
    Złącze AGP.
    Coś taniego do 50 zł.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-11-03 07:54:51
    Temat: Re: Firefox - karta graficzna
    Od: dede <d...@w...com>

    W dniu 2013-11-03 04:43, Jan Kanty Berbeć pisze:
> [...]
    > ale żeby nie było z nią żadnych problemów.
    > W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III

    jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik

    człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

  • 3. Data: 2013-11-03 12:14:17
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik
    >
    > człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo
    Racja, problemem nie jet karta graficzna tylko reszta komputera.
    Możesz kupić jakiś pofirmowy za ok 100-150zł lub znaleźć coś za darmo.
    S.

  • 4. Data: 2013-11-03 12:45:57
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

> [...]
    > płynniej ale żeby nie było z nią żadnych problemów.
    > W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium

    HD Graphic 4600 - jest darmowa (zintegrowana w i3 Haswell)

  • 5. Data: 2013-11-03 12:57:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 04:43:28 +0100, Jan Kanty Berbeć napisał(a):

    > Pentium III 800MHz,

    Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany to zacznij od
    wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :) oraz dorzucenia pamięci
    ile tylko się da. Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
    :) Powiedz jaka to płyta gł. ?

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-11-03 13:43:34
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo

    ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga
    pamięci SDR.

  • 7. Data: 2013-11-03 14:53:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik mappl napisał:

    > HD Graphic 4600 - jest darmowa (zintegrowana w i3 Haswell)

    Porada z serii: zlote porady, malo smieszne...

  • 8. Data: 2013-11-03 14:58:48
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Porada z serii: zlote porady, malo smieszne...

    pytanie było z serii: jakie alusy założyć do Golfa 2, żeby wycisnąć
    200 koni mechanicznych

  • 9. Data: 2013-11-03 17:19:01
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 03.11.2013 04:43, Jan Kanty Berbeć pisze:

    > W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III
    > 800MHz, Windows XP.
    > Złącze AGP.
    > Coś taniego do 50 zł.

    Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
    http://allegro.pl/gigabyte-6600gt-128mb-ddr3-i366118
    3214.html
    albo
    http://allegro.pl/asus-ati-hd3450-ah3450-di-512md2-l
    p-i3670283926.html

    --

    signature

  • 10. Data: 2013-11-03 18:56:48
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > pytanie było z serii: jakie alusy założyć do Golfa 2, żeby wycisnąć 200
    > koni mechanicznych

    Spinnery oczywiscie :)