  • 1. Data: 2012-10-21 17:37:49
    Temat: Filtr powietrza i biegi.
    Od: cytrynowy <roberts@_NOSPAM_spoko.pl>

    Witam.
    Mam 2 pytania a więc posiadam Aprilia rs 50 (2005r.)
    1. Gdy dojeżdżam do skrzyżowania i zatrzymuje się np. na 4 biegu i chce
    zredukować moge wcisnąć sprzęgło i wbijać do "jedynki"? Czy musze ruszyc z
    tej 4 i redukować po 1 biegu.
    2. Gdzie znajde filter powietrza.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-10-21 17:52:17
    Temat: Re: Filtr powietrza i biegi.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-21 17:37, cytrynowy pisze:
    > Witam.
    > Mam 2 pytania a więc posiadam Aprilia rs 50 (2005r.)

    "Myślę więc jestem" :))))

    > 1. Gdy dojeżdżam do skrzyżowania i zatrzymuje się np. na 4 biegu i chce
    > zredukować moge wcisnąć sprzęgło i wbijać do "jedynki"?

    Możesz, chociaż łatwiej jest zbijać w dół na dojeździe do zatrzymania.

    > Czy musze ruszyc z tej 4 i redukować po 1 biegu.

    Ruszenie z 4 może być problematyczne

    > 2. Gdzie znajde filter powietrza.

    Nie wiem co to filter, ale filtr to np. w sklepie motoryzacyjnym
    znajdziesz bez problemu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-10-21 18:30:26
    Od: cytrynowy <roberts@_NOSPAM_spoko.pl>

    Magic napisal

> [...]

    > Ruszenie z 4 może być problematyczne

    > Nie wiem co to filter, ale filtr to np. w sklepie motoryzacyjnym

    Dziękuje za pomoc, ale chodziło nie gdzie znajde filtr powietrza (do
    kupienia), lecz gdzie jest umieszczony.

  • 4. Data: 2012-10-22 08:51:01
    Od: <MW>

    Użytkownik "cytrynowy" <roberts@_NOSPAM_spoko.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Dziękuje za pomoc, ale chodziło nie gdzie znajde filtr powietrza (do
    > kupienia), lecz gdzie jest umieszczony.

    No to teraz Ci napiszą, że przed zakupem na półce (albo w pudełku), a po
    zamontowaniu w motocyklu. Nie przejmuj się trolami, zajrzyj tutaj:
    http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Air-box
    -Aprilia-RS-50-2006-Aprilia-Parts-and-Spares-Genuine
    -OEM&i=17764

    --
    MW

  • 5. Data: 2012-10-22 08:58:00
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    cytrynowy <roberts@_nospam_spoko.pl> wrote:

> [...]
    > zredukować moge wcisnąć sprzęgło i wbijać do "jedynki"? Czy musze ruszyc z

    Redukuj podczas zatrzymywania, a jak się z jakiegoś powodu nie uda (awaryjne
    hamowanie albo cokolwiek) to zbijaj po zatrzymaniu, delikatnie popuszczając
    sprzęgło, żeby bieg wskoczył (ale nie na tyle żeby motocykl ruszył). Trudno
    to wytłumaczyć, musisz to wyczuć.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 6. Data: 2012-10-22 12:58:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-22 08:51, MW pisze:

    > No to teraz Ci napiszą, że przed zakupem na półce (albo w pudełku), a po
    > zamontowaniu w motocyklu. Nie przejmuj się trolami, zajrzyj tutaj:

    No toś pojechał,teraz Magic spakuje Faka i pójdzie do innej piaskownicy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-10-22 14:58:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-22 12:58, Monster pisze:

    > No toś pojechał,teraz Magic spakuje Faka i pójdzie do innej piaskownicy.

    Spoko, takich cymbałów mam w worze.

  • 8. Data: 2012-10-22 16:38:19
    Od: cytrynowy <roberts@_NOSPAM_spoko.pl>

    Adam Wysocki napisal

> [...]
    > sprzęgło, żeby bieg wskoczył (ale nie na tyle żeby motocykl ruszył). Trudno

    Wielkie dzięki wszystkim za pomoc, filtr powietrza znaduje sie pod bakiem.
    Redukowanie ogarnołem troche dawno, ale nie raz jechałem na 6 biegu i
    wskoczyło czerwone swiatło, pytam dlatego aby nie "zakatowac" skrzyni.

  • 9. Data: 2012-10-22 21:27:20
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    Masz wór? Ciekawe.
    Ale faktycznie trzeba się pakować z tej grupy.
    Tera cykliści tu rzondzom.

  • 10. Data: 2012-10-22 21:31:22
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-22 21:27, Szymon Machel pisze:

    > Masz wór? Ciekawe.
    > Ale faktycznie trzeba się pakować z tej grupy.
    > Tera cykliści tu rzondzom.

    miało być "żondzom" tak to teraz trzeba pisać