  • 1. Data: 2012-10-21 15:25:13
    Temat: ROMET CRS 125cm3
    Od: C4actus <cactus0man@_NOSPAM_gmail.com>

    witam wszystkich, mam pytanie co do jedego modelu motocykla z kategorii
    A1.
    Otoz chcialbym dowiedziec sie czy oplaca sie kupowac Rometa crs 125 na
    poczatek kariery ze 125-tkami. Motocykl glownie bedzie mi potrzebny do
    jazdy po miescie ( KRAKÓW ) i ewentualne wypady poza miasto, na jakies
    luźne wiejskie trasy ( wzniesienia, jakies pola, sciezki w lasach itd. )
    Bylbym wdzieczny za odpowiedz wszytskich ale zalezy mi na opini kogos kto
    siedzi gleboko w tych tematach ;)

  • 2. Data: 2012-10-21 22:01:12
    Temat: Re: ROMET CRS 125cm3
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 21 Oct 2012 13:25:13 +0000 (UTC) C4actus
    <cactus0man@_NOSPAM_gmail.com> napisał:

    >Otoz chcialbym dowiedziec sie czy oplaca sie kupowac Rometa crs 125 na
    >poczatek kariery ze 125-tkami. Motocykl glownie bedzie mi potrzebny do

    Ja tam się mało znam bo na razie w 50cc siedzę (może na początku
    przyszłego roku ruszę na prawko), ale te obecne, chińskie Romety nie
    mają najlepszych opinii. Nie brałbym tego... Na Twoim miejscu
    szukałbym jakiegoś starszego ale japońskiego sprzętu, jest tego trochę
    na Allegro.

    Poczytaj też:
    http://william350.w.interia.pl/ostatniapodrozniebies
    kiego.html

  • 3. Data: 2012-10-21 22:46:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-21 22:01, __Maciek pisze:

> [...]
    > mają najlepszych opinii. Nie brałbym tego... Na Twoim miejscu
    > szukałbym jakiegoś starszego ale japońskiego sprzętu, jest tego trochę

    wow. 64 kkm. szacun !

    Majac na codzien stycznosc z chinskimi dwukolowymi wynalazkami uwazam iz
    jest to nadnaturalny wyczyn dla takiego motoroweru.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-10-21 22:47:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Poczytaj też:
    > http://william350.w.interia.pl/ostatniapodrozniebies
    kiego.html

    Piękny koniec najsłynniejszego romeciątka w Polsce.
    64kkm to i tak super wynik.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz