  • 161. Data: 2010-05-15 20:09:54
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Neo[EZN] pisze:
    >8
    > No właśnie próbowałem to sobie wyobrazić ale nie jestem w stanie i się
    > poddaję.

    Jadace naprzeciw siebie auta mijaly sie (jak w balecie) naprzemian
    wyjezdzajac na srodek drogi. Pobocza zajete byly albo straganami albo
    stojacymi autami.
    Wszystko moim zdaniem opiera sie na tym ze tam predkosc jest sztywna ok
    70 km/h (TATA Ambasador wiecej nie pojedzie) i na bezwzglednym zaufaniu
    do tych z przeciwnej strony. No i na tym ze pojecie agresji za
    kierownica tam poprostu nie istnieje!
    Probujac sie za kolkiem narobilem niezlego zamieszania, nie odwazylem
    sie wyjechac na srodek (a co bedzie jak tamten przyspieszy?! Ja nie
    zahamuje, to auto wogole nie ma hamulcow!!!!)
    W rezultacie narobilem takiego zamieszania na drodze ze kierowca zbladl
    i szybciutko sie zamienilismy miejscami :))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 162. Data: 2010-05-15 21:55:46
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Neo[EZN] pisze:
    ...>8
    > No właśnie próbowałem to sobie wyobrazić...

    Pogrzebalem w archiwum i znalazlem filmik. Niezbyt dokladnie oddaje to
    co sie dzieje na drodze (interesowalo mnie akurat to co sie dzieje z
    boku) ale przy odrobinie wyobrazni mozna odtworzyc jak wyglada podroz
    autem :)
    Moze na filmie tego nie widac ale wszystko odbywa sie "na wlos" :)
    http://www.plesgut.kk.e-wro.pl/Madras-Nyveli.wmv

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 163. Data: 2010-05-15 22:42:09
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On May 13, 8:27 am, "Neo[EZN]" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom
    > "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się znak
    > informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest zahamowanie tam
    > gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś ich wpuści na
    > sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że
    > właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie
    > widzą.
    >
    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Ja nigdy nie wpuszczam buraka, który dojeżdża do końca pasa i chce się
    wepchać na pierwszego, a zwłaszcza jak jest na warszawskich numerach
    albo z kratką.

  • 164. Data: 2010-05-15 22:50:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w wiadomości news:

    >Ja nigdy nie wpuszczam buraka, który dojeżdża do końca pasa i chce się
    >wepchać na pierwszego

    Kretyni tak mają, ale po co się swoją głupotą chwalisz, nijak nie rozumiem.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 165. Data: 2010-05-15 23:19:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej Iwanczewski pisze:
    [..]
    > Proszę wyjaśnij:
    > -dlaczego moje zachowanie jest niebezpieczne,

    Każda niska prędkość auta jest niebezpieczna dla pozostałych uczestników
    ruchu.
    Jest także niebezpieczna dla Ciebie bo zwalnia Twoje reakcje.

    > -dlaczego inni kierowcy tak się zachowują (jadą na pewno

    Dlatego, że ich mózg i cały organizm jest na wysokim stopniu
    pobudzenia.

    > -jak powinienem się Twoim zdaniem zachować poprawnie

    Powinieneś jechać w tym samym tempie co inni i tak jak oni stawać
    na światłach.

    > Ewentualnie jak będziesz miał ochotę na eksperyment to przejedz sie
    > powyższą trasą około 19:30.

    Wiem o co Ci chodzi.
    Do szału doprowadzają mnie tacy "toczący auto".
    I tak, wiem, dlaczego tak robią i dlaczego uważają, że to jest OK. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 166. Data: 2010-05-16 00:25:12
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

> [...]
    > pierwsze miejsce to w 99% rusza rownie skutecznie i juz go nie ma.
    >
    > Malo jest miejsce we Wro gdzie mozna plynnie przejechac A jak sa juz takie
    > miejsca (patrz karkonoska) to i tak jest start-stop-start-stop bo czesciej
    > na pierwszym miejscu stoi kapelusznik co nie zdarzyl na zielone z
    > poprzedniego cyklu (bo jechal 30km/h) niz ten co jechal za szybko (bo tam
    > ludzie wiedza, ze jest fala i nie da sie wyprzedzic). A taki kapelusznik
    > i rusza strasznie powoli i jest klopot.
    >
    > Jestem tam czesto i jak widze, ze juz TIR zabiera sie za wyprzedzanie to

    Na Karkonoskiej to właśnie ci "dynamiczni" psuja zabawę. Wystarczy 3-4
    pokemonów z >70 km/h i dupa - już się gładko nie przejedzie. Jeżdżę tamtędy
    prawie codziennie i (całe szczęście) nie widzialem jeszzce żadnej osoby
    jadącej 30 km/h, więc nie wiem o czym piszesz.

    pzdrw
    gl12d4

  • 167. Data: 2010-05-16 10:55:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    On 2010-05-15, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > ale jezeli taki zajmie pierwsza pozycje startowa to w czym Ci to przeszkadza?

    Przeszkadza, bo idiota najpierw daje w palnik, żeby mnie wyprzedzić, a
    potem dojeżdża za wcześnie do świateł i się zatrzymuje - przez niego
    ja też muszę się zatrzymać bądź zwolnić zamiast przelecieć przez
    skrzyżowanie z pełną prędkością. W efekcie wszyscy osiągają dużo niższą
    średnią niżby mogli.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 168. Data: 2010-05-16 11:10:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > prawie codziennie i (całe szczęście) nie widzialem jeszzce żadnej osoby
    > jadącej 30 km/h, więc nie wiem o czym piszesz.

    to powiedz mi jak jedziesz na pierwsze pozycji i zblizasz sie o swiatel to
    co robi tam zawsze jakis los stojacy na czerwonym?

    Czasami z bocznej ale najczesciej jako ostatni w peletonie lapie juz
    czerwone

    Icek

  • 169. Data: 2010-05-16 21:45:46
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > A niby dlaczego nie?
    > Jak ktoś jest na tyle głupi, że ustawia się w dłuższej kolejce (albo
    > wjeżdża w nią daleko przed zwężeniem), dodatkowo ją wydłużając, to chyba
    > logiczne, że musi na swojej głupocie stracić.

    No ale normalny kierowca (np. z zagranicy) może przypuszczać, że przy
    zwężeniu będzie jazda na zamek i wtedy dojedzie tak samo szybko na lewym jak
    i na prawym pasie. I jest to bardziej logiczne chyba niż wbijanie się z
    zajętego pasa na wolny na całej długości korka..

  • 170. Data: 2010-05-16 23:21:58
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    w takich chwilach wszyscy jestesmy holowczycami :)

    pozdr
    krzys