  • 171. Data: 2010-05-17 09:33:38
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > w takich chwilach wszyscy jestesmy holowczycami :)

    zeby zaraz kazdy z nas nie byl jak kusnierewicz jak woda przyjdzie

    Icek

  • 172. Data: 2010-05-17 10:18:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > No ale normalny kierowca (np. z zagranicy) może przypuszczać, że przy
    > zwężeniu będzie jazda na zamek i wtedy dojedzie tak samo szybko na lewym
    > jak i na prawym pasie.

    Jeśli na lewym jest wolne miejsce, to nie, nie może tak przypuszczać.
    A jeśli będzie, to znaczy że nie jest normalny.

  • 173. Data: 2010-05-17 15:26:36
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > najczesciej niestety przyjezdni takie numery odwalaja.
    >
    > Niestety pojazd w ktorym to krecone (nie wiem czy akurat jest nim
    > autor filmu) tez jest na bakier z mysleniem - juz z daleka widac ze
    > nie ma jak zjechac ze skrzyzowania jednak jedzie i je blokuje!!! Co
    > jest chyba wieksza plaga niz bezmozgowce uwidocznione na filmie.
    Tak jak Ty od razu zauważyłem że kierowca z samochodu z kamerą jest tam pierwszy
    do ukarania. Widać jak na dłoni że nie ma siły żeby mógł opuścić skrzyżowanie.
    Ale on wjeżdża. Obstawiam że w pierwszej kolejności jest to kierowca autobusu
    potem ciężarówki. Do jeszcze skuteczniejszego zablokowania dużego skrzyżowania
    przyczynia się trochę samochód wjeżdżający z lewej na jego pas. Drugi mądry jest
    ten co wjeżdża na skrzyżowanie bo mu się zielone zapaliło, to ten z prawej.
    Oczywiście są winni wszyscy inni, a najbardziej ten co 150 metrów dalej chce
    zmienić pas. Jak mu to wolno zrobić w tym miejscu to go reżyser może w dupę
    pocałować. Taki ma kaprys żeby zmienić pas to sobie zmienia. Ciekawy byłby film
    nakręcony w tym momencie z innej kamery zatytułowany " debil kierowca autobusu
    blokuje skrzyżowanie ".

  • 174. Data: 2010-05-17 17:14:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Jeśli na lewym jest wolne miejsce, to nie, nie może tak przypuszczać.
    > A jeśli będzie, to znaczy że nie jest normalny.

    Podasz jakąś podstawę (prawną, logiczną lub psychiatryczną) powodującą,
    że normalny kierowca widząc wolny pas uzna, że jest on zajęty, a zajęty
    jest wolny?

    (nie ograniczaj się tylko do zwężenia za 8 metrów)

    --
    Bydlę

  • 175. Data: 2010-05-17 19:30:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    Cavallino wrote:
> [...]

    >normalny kierowca widząc wolny pas uzna, że jest on zajęty, a zajęty jest

    Ale o co chodzi?

  • 176. Data: 2010-05-18 09:02:53
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 15 Maj, 09:44, Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>
    wrote:

    > Jasne i klarowne i specjalnie nie podlegające dyskusji :)

    Też mi się tak wydaje jednak stoi to w sprzeczności z tym co napisałeś
    wcześniej:
    "Zapewniam Cię, że nie ma znaczenia czy ja ruszę z pod świateł
    dynamicznie czy nie. "

  • 177. Data: 2010-05-18 09:12:40
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 14 Maj, 18:00, "Neo[EZN]" <s...@w...pl> wrote:

    > Na lewym. To przecież widać na filmie...

    No właśnie, a autobus cały czas jechał prawym pasem więc luz na prawym
    pasie nic by mu nie pomógł. Pisałem o tym wcześniej ale powtórzę: już
    w 15-16s, ok. 100m przed światlami, widać że prawy pas za
    skrzyżowaniem jest zablokowany, a kierowca autobusu ciągle jechał
    prawym i z prawego wjechał na skrzyżowanie i to on na skrzyżowaniu
    wyprzedził auto, które mu się wcisneło.

    I w kontekście takich zachowań zawodowego kierowcy, zachowania
    "blokersów" (słusznie krytykowane) już nie wypadają tak źle.

  • 178. Data: 2010-05-18 09:15:56
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 18 Maj, 09:12, Urko <U...@t...pl> wrote:

    > No właśnie, a autobus cały czas jechał prawym pasem więc luz na prawym

    na "lewym" powinno być.

  • 179. Data: 2010-05-18 16:14:07
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2010-05-18 09:02, Urko pisze:

    > Też mi się tak wydaje jednak stoi to w sprzeczności z tym co napisałeś
    > wcześniej:
    > "Zapewniam Cię, że nie ma znaczenia czy ja ruszę z pod świateł
    > dynamicznie czy nie. "

    Ja tak nie pisałem :) (Filip != Maciej)

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 180. Data: 2010-05-18 16:42:06
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi?

    O sugestię, że normalny kierowca nie pojedzie wolnym pasem.

    --
    Bydlę