  • 71. Data: 2024-05-24 16:25:04
    Temat: Re: Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 16:01:24 +0200, Cavallino wrote:

    > Dobre wybory życiowe to podstawa. ;-)

    Nad Adriatyk masz dalej :-)

    > Tak.

    > Bez przesady, nad Bałtyk masz z 500 km maks.

    Do Swinoujscia 490, a na Hel ~575.

    > Prąd z domu + 2 ładowania.

    Nie lubię jeździc na oparach, a tu rezerwa potrzebna większa, bo na
    razie ładowarki nie są gęsto.
    No i czyz nie powinienem ładować nie do pełna? To ładowanie co 150km,
    a nawet częściej ?

    > Poza tym niewygodnie, to małe autko.

    Ty to potrafisz zachęcic do kupna elektryka :-)

    > Nie.
    > Z 0,5 h musisz czekać, a nawet pewnie dłużej.

    0.5h to jeszcze znośnie na urlopie ... nawet jesli 3 razy.

    Poza tym jeden obiad lub 2 hamburgery mogę zjeść :-)

    J.

  • 72. Data: 2024-05-24 16:31:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 15:07:03 +0200, io wrote:

    > Ale, że na urlop?

    > Jechałeś kiedyś Twizy?

    Twizy jest znacznie szybsze, mówimy o Ami.
    Albo o Twizy 45.

    > Tak został nazwany przez producenta. Przy miejskim nie stał nawet.
    > Miejskie to są właśnie Twizy, AMI. Pojazdy dopasowane do zapotrzebowania
    > w mieście.

    Polemizowałbym troche..

    > Sam widzisz, że nie miejski.

    Smarty na autostradzie tez widziałem. Nawet nieźle zapierdalały ...

    J.

  • 73. Data: 2024-05-24 17:35:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 16:19:10 +0200, Cavallino wrote:

    > Moje mają.

    > Normalną na zwykłej drodze.
    > W sensie że przepisową.

    Ale ja nad morze mam autostrady i S-ki :-)

    > Bo chciałem lepiej wyposażone auto z większym zasięgiem.
    > Ale Ty chcesz tanio.
    > Spring to taki odpowiednik Zoe, tylko że dużo mniejszy.

    I ma za mały zasięg :-P

    > Szansa, że jako pierwszy trafisz na niesprawność ładowarki jest minimalna.
    > O innych przypadkach dowiesz się wcześniej.

    To może być za późno :-)

    > Ukradną? ;-)

    Albo zdemontują.

    > Myślałem że już ustaliliśmy, że to się do niczego nie nadaje.

    OK, postaram się zapamiętać :-)

    J.

  • 74. Data: 2024-05-24 18:25:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.05.2024 o 16:09, J.F pisze:

    > No ale nie zacytowałeś, ze kat L to "motocykle" :-)

    Bo to nie motocykle

    http://niusy.pl/@eurodiagnosta.pl/aty

    http://niusy.pl/@prawo.egospodarka.pl/atz

  • 75. Data: 2024-05-24 20:52:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.05.2024 o 16:31, J.F pisze:

    > Twizy jest znacznie szybsze, mówimy o Ami.
    > Albo o Twizy 45.

    O "dojazd na działkę pod miastem". Jestem na takiej działce, mam
    wszędzie ograniczenie 50 albo 40. AMI tyle jedzie.

    > Polemizowałbym troche..

    Merytorycznie?

    > Smarty na autostradzie tez widziałem. Nawet nieźle zapierdalały ...

    Ale co chcesz przez to powiedzieć? Smart jest akurat dość uniwersalny,
    nie aż taki miejski.

  • 76. Data: 2024-05-25 09:05:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Polemizowałbym troche..

    A ja bym zaprzeczył.

    Takim czyli Springiem, a nie motorowerem.

    > Smarty na autostradzie tez widziałem. Nawet nieźle zapierdalały ...

    Smart przy Dacii to pocisk.
    Mam jeszcze oba.

  • 77. Data: 2024-05-25 09:07:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 17:35, J.F pisze:

    > Ale ja nad morze mam autostrady i S-ki :-)

    Nie ma zakazu jazdy wolniej niż ograniczenie.

    > I ma za mały zasięg :-P

    Taki sam jak miało Zoe.
    Na miasto wystarczy, do tego się nadaje.

    > To może być za późno :-)

    > Albo zdemontują.

    Przez kilka minut od momentu, gdy sprawdzałeś w aplikacji?

  • 78. Data: 2024-05-25 09:10:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 16:25, J.F pisze:

    > Nad Adriatyk masz dalej :-)

    Przy tej skali 2 h nie robią różnicy.

    > Do Swinoujscia 490, a na Hel ~575.

    Nie musisz wybierać najbardziej oddalonych punktów.

    > Nie lubię jeździc na oparach, a tu rezerwa potrzebna większa, bo na
    > razie ładowarki nie są gęsto.

    Przy Dacii musiałbyś zaplanować trasę, więc żadna rezerwa Ci nie jest
    potrzebna, bo z góry wiesz gdzie będziesz ładował, ile zużyjesz i ile Ci
    zostanie.

    > No i czyz nie powinienem ładować nie do pełna? To ładowanie co 150km,
    > a nawet częściej ?

    Może tak być.
    Do pełna to zejdzie dodatkowa godzina.

    > Ty to potrafisz zachęcic do kupna elektryka :-)

    To świetne auto, do celów dla których powstało.

    Na jazdy po trasie polecam Ioniq 5, a nie springa.
    A jeszcze lepiej 6.

  • 79. Data: 2024-05-25 10:51:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.05.2024 o 09:05, Cavallino pisze:

    > A ja bym zaprzeczył.

    Bo takie masz pojęcie o miejskości samochodów.

    > Takim czyli Springiem, a nie motorowerem.

    Ależ nie jeździj motorowerem, ale najpierw dowiedz się co to motorower.