  • 11. Data: 2012-03-24 14:17:41
    Temat: Re: Fiat Seicento - felgi i opony całoroczne
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-24 14:11, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Czy możesz mi podać jakis konkretny model opony o tym rozmiarze? Będę
    > wdzięczny bardzo.
    Przecież bez problemu znajdziesz coś, choćby na alledrogo:
    http://allegro.pl/165-55r13-pirelli-p700-z-70h-p-700
    -z-165-55-13-8mm-i2168655024.html
    http://allegro.pl/165-55r13-165-55-13-pirelli-p-700-
    z-i2212527795.html
    http://allegro.pl/165-55-13-pirelli-cena-za-komplet-
    i2225731616.html

    http://allegro.pl/opony-lato-bridgestone-165-55-15-n
    owe-okazja-i2216518000.html

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2012-03-24 14:19:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]

    > http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=155275&rodzaj=0 albo nawet używane,
    > ale jakieś markowe a nie chiński okrągły klocek.

    340 zł za oponę do seicento? Toć cały komplet podwoi wartość auta. Można
    iść np. w Savy, Barumy albo (a co mi tam) DĘBICĘ!

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2012-03-24 19:06:09
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-24 14:19, Grejon pisze:

    > 340 zł za oponę do seicento? Toć cały komplet podwoi wartość auta. Można
    > iść np. w Savy, Barumy albo (a co mi tam) DĘBICĘ!

    Owszem. Dlatego pokazałem linki też do opon używanych. Dębic akurat nie
    znalazłem na alledrogo, ale są też inne w sensownych cenach. Cokolwiek
    byle nie chińszczyzna.
    Sam dawno temu na Dębicach śmigałem, właśnie w takim rozmiarze 165/55R13
    i sobie chwaliłem, przez chwilę na jakiegoś chińczyka wymieniłem -
    tygodnia nie wytrzymałem, wróciłem do starych Dębic, bo lepiej się
    pół-łyse trzymały drogi, niż chińczyk nowiutki.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173