  • 11. Data: 2011-06-07 14:22:28
    Temat: Re: Ferguson HF 8900 HD Cyfra+
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 14:07, pawell32 pisze:

    > bardzo możliwe, że cyfra coś zmieniła.
    > soft oryginalny, uprawnienia przechodzą, bo pozostałe
    > dekodery działają b.z.

    Nic nie wiadomo aby Cyfra coś zmieniła, po prostu soft lipa w tych
    konkretnych modelach Fergusona.

  • 12. Data: 2011-06-07 14:23:43
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 10:25, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:iskn6e$2et$2@inews.gazeta.pl...

    > To wiem, ale czy w tym przypadku poległ oryginalny soft Fergusona czy
    > jakiś inny?

    Poszperaj po forach może ktoś namierzył jakiś inny soft na którym "jako
    tako" działa.

  • 13. Data: 2011-06-07 17:17:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poszperaj po forach może ktoś namierzył jakiś inny soft na którym "jako
    > tako" działa.

    Odpowiedź nie wprost, ale wnioskuję że poległ oryginalny soft.
    OIDP to jest chyba ten sam model, który poległ również jesienią, gdy Cyfra
    dodała nowe kodowanie?
    No to pechowy jak diabli.

  • 14. Data: 2011-06-08 05:05:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-07 16:23, crazy pisze:

    > Poszperaj po forach może ktoś namierzył jakiś inny soft na którym "jako
    > tako" działa.

    z obecną kartą c+ działa tylko oryginalny

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 15. Data: 2011-06-08 05:07:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-07 19:17, Cavallino pisze:
    > Odpowiedź nie wprost, ale wnioskuję że poległ oryginalny soft.
    > OIDP to jest chyba ten sam model, który poległ również jesienią, gdy
    > Cyfra dodała nowe kodowanie?

    tak.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 16. Data: 2011-06-08 07:26:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak.

    No to wtopa na całej linii, pechowy coś ten sprzęt.
    Ciekawe czy znowu Ferguson będzie się tłumaczyć, że to nie oni, tylko
    producent płyty, co to im softu za darmo nie chce zrobić.

  • 17. Data: 2011-06-08 07:50:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-08 09:26, Cavallino pisze:
    > No to wtopa na całej linii, pechowy coś ten sprzęt.
    > Ciekawe czy znowu Ferguson będzie się tłumaczyć, że to nie oni, tylko
    > producent płyty, co to im softu za darmo nie chce zrobić.

    jakby nie patrzeć to tak.
    coś znalazłem z 25,05 i przetestuje.
    dziwne, że jedyne co nie pasuje to czerwcowa data...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2011-06-08 09:59:37
    Od: crazy <c...@g...pl>

> [...]
    > Ciekawe czy znowu Ferguson będzie się tłumaczyć, że to nie oni, tylko
    > producent płyty, co to im softu za darmo nie chce zrobić.

    Pewnie znowu ta sama sytuacja będzie, olewka klientów, a jak klienci się
    wzburzą to ruszą tyłki do roboty.

  • 19. Data: 2011-06-15 08:12:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-07 16:22, crazy pisze:
    > Nic nie wiadomo aby Cyfra coś zmieniła, po prostu soft lipa w tych
    > konkretnych modelach Fergusona.

    tak. to wyłącznie wina softu

    --
    pozdrawiam. pawell32