  • 11. Data: 2011-07-25 10:23:37
    Temat: Re: Felgi z aluminium kutego, czy ktoś to ma
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Są różne kute, do sportu z dużymi pieniędzmi felgi kosztują i po 1000? szt.
    Miałem kiedyś w ręku felgi 15" - jedna ważyła ~3kg!

  • 12. Data: 2011-07-25 10:29:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 22 Jul 2011 14:05:12 +0200) ktos podajacy sie za Rychu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]
    > O ile oczywiście mówimy o normalnej jeździe, a nie atakowaniu na łosia
    > krawężników, albo jakiejś ekstremalnej jeździe po kamieniach z oponami
    > o niskim profilu, albo skokach autem.

    Cenne rady dla kolegi _Michal :)
    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 13. Data: 2011-07-25 21:19:28
    Od: Janusz45 <j...@w...pl>

    W dniu 25.07.2011 10:23, PaweL pisze:
    > Są różne kute, do sportu z dużymi pieniędzmi felgi kosztują i po 1000? szt.
    > Miałem kiedyś w ręku felgi 15" - jedna ważyła ~3kg!

    Właśnie dostałem odpowiedź ze sklepu z felgami kutymi.
    Oferują 6Jx15 po 601 zł plus 200 zł za dostawę
    kompletu. Cena brutto, choć pewnie wzrośnie, bo podali
    że to jest z VATem 22%. Mam nad czym podumać. Reklama
    głosi, że to są felgi na całe życie (pewnie życie
    samochodu).

    Muszę się chyba przyjrzeć, czy fachowcy od kół
    traktują takie felgi właściwie. Mam pewne obawy co
    do tego, kiedy patrzę na pośpieszne zdejmowanie
    i nakładanie opon. A przy takiej cenie felg trzeba
    uważać.

    Jan