  • 41. Data: 2013-05-09 10:06:56
    Temat: Re: Falszywe mandaty
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-09 09:40, J.F pisze:
    > (...)
    >
    > Mnie nie czytales uwaznie, kogutka tez nie.

    Czytałem - włącznie z artykułem KK na który się powoływałeś (który
    podałem wcześniej AZ), jakoby ITD go naruszało.

    > Bo uwielbiam jak oponent poczuje na wlasnej skorze argumenty ktore sam
    > wysuwal :-P

    A skąd wiesz, czy nie miałem okazji już podobnych rzeczy wyjaśniać?
    Inna sprawa, że dziwaczne masz hobby.

    > Pare mandatow z ITD zapewne zmieniloby twoj punkt widzenia :-P

    Jak na razie to nawet nie potrafisz nawet podać przykładów o które
    prosiłem. I to w skali kraju.

    > Ale taka prawda - kierowca jest odpowiedzialny za swoje niedbalstwo, a
    > organ wladzy nie.

    Napisałbym typowo - udowodnij. Napisałeś już do GITD z prośną o
    wyjaśnienie oraz kroki poczynione na przyszłość, by zminimalizować
    możliwość występowania takich sytuacji? Bo wiesz, wstawiać komunały
    to w zasadzie każdy potrafi.

    > Ale nawet jesli niewinni sa w mniejszosci - to przyznasz chyba ze ich
    > skazywac nie nalezy.

    A kto skazuje niewinnych? Tak, w więzieniach sami niewinni, a
    kryminaliści chodzą po wolności...

    > A jak nie przyznasz ... podaj numer :-P

    Sam sobie poszukaj - nie zamierzam mieć współudziału w oszustwie.

    > A to ITD nie chce karania w trybie administracyjnym ? Aby zapewnic
    > lepsza sciagalnosc ? :-)

    Najwyższa pora by tak zrobili.

  • 42. Data: 2013-05-09 18:28:17
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-09 10:06, Artur Maśląg pisze:

    > Jak na razie to nawet nie potrafisz nawet podać przykładów o które
    > prosiłem. I to w skali kraju.

    A jak te przykłady podaje ktoś inny, niż J.F., to już nie jest dla
    ciebie argument?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański