  • 41. Data: 2016-07-05 15:03:46
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.07.2016 12:23, elmer radi radisson wrote:

    > To sa troche rozne sprawy.

    Ile tam wolno było wcześniej jechać?

    Shrek

  • 42. Data: 2016-07-05 16:24:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-07-05 15:03, Shrek wrote:

    > Ile tam wolno było wcześniej jechać?

    100, z czestymi skrzyzowaniami i redukcja do 70. Teraz
    jest 120, gdzieniegdzie z ograniczeniami do 100 bo tak wyniklo
    z normatyw bioracych pod uwage m.in. promienie lukow.

    Natomiast chodzi o to ze co innego predkosc projektowa, a to
    ile ktos realnie pocisnie swoja maszyna to inna para kaloszy.
    A jak praktyka pokazuje mistrzowie pojada i dwiescie droga
    przewidziana dla 50km/h.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2016-07-05 19:27:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    Jakiś czas temu mnie zaczęło zastanawiać dlaczego polskie autostrady biegną
    przez kraj i prawie zawsze jest na nich zakręt.
    Non stop musze trzymać kierownicę i ją lekko popychać to w jedną to w drugą
    strone.

    Na gierkówce ani na odcinku cz-wa - piotrków ani piotrków- wa-wa tego nie
    ma. A przynajmniej nie bylo przed remontem.

    Postanowiłem dziś o tym napisać bo jechalem obwodnica łodzi, tą nową i
    prawie cała jest strasznie nierówna.
    ---
    Tak, ale ... wjazd do Torunia z tablicą "naprawiamy dla was drogi" jest
    jeszcze bardziej bujany i śmieszy

    W kierunku na północ jedzie sie dosyć niewygodnie. Wibracje są mocno
    wyczuwalne.
    ---
    W drugą też :-)

    I zeby bylo konstruktywnie:
    Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakieś 30-35minut w nocy. W dzień
    pewnie o dobrą godzinę.
    ---
    Ale nie ma jej na mapach :-)

  • 44. Data: 2016-07-05 19:27:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Jakiś czas temu mnie zaczęło zastanawiać dlaczego polskie autostrady
    > biegną przez kraj i prawie zawsze jest na nich zakręt.

    żebyś nie zasnął. Wymyślono to już dziesiątki lat temu.
    ---
    W PRLu

  • 45. Data: 2016-07-05 19:28:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > żebyś nie zasnął. Wymyślono to już dziesiątki lat temu.

    Kiepski pomysł IMHO.
    Takie zakręty wg mnie wcale nie powodują większego zainteresowania drogą.

    No, może troche to pomaga w nocy aby ci z przeciwka nie oślepiali sie
    nawzajem.
    ---
    Obwodnica jest owalna. Drgania nie są z tego.

  • 46. Data: 2016-07-05 19:33:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    Wierz mi że te zakręty mają sens
    Jest
    http://tiny.pl/g9gqq
    W utah w USA autostrada nr 80 wzdłuż za jeziorem tam kopią/kopali sól.
    Jechałem z dwoma zawodowymi kierowcami którzy jeżdżą tamtendy "często".
    Obaj podkreślają że ten odcinek to poza górami najgorszy kawałek 80.
    Dlaczego bo przez chyba 3 godziny jedziesz prosto i poprawej masz biało
    i po lewej.

    http://tiny.pl/g9gqt

    i tak przez 2 czy 3 godziny
    ---
    Na A1 jest to samo bo jest nowa, nie ma MOPów, tankszteli, nic

  • 47. Data: 2016-07-05 19:42:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Jeszcze jedno - jestes pewny, ze droga, a nie opony ?
    > Opony potrafia wibrowac przy wyzszych predkosciach.

    To nie opony. Ani nie felgi :)
    Pewnie ktoś kto tamtedy pojedzie potwierdzi/zaprzeczy.
    ---
    Taaaak, wjeżdża się na tę betonówkę i samochód zaczyna bardziej drgać. Nie
    sądzę by to się wyprostowało JF :-)

  • 48. Data: 2016-07-06 08:15:54
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 5 lipca 2016 19:27:20 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    >
    > I zeby bylo konstruktywnie:
    > Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakieś 30-35minut w nocy. W dzień

    Na targeo jest :)
    Na mapach osm-owych też pewnie. Bede sciagal uaktualnienie mapnavigatora w weekend to
    se obejrze.

  • 49. Data: 2016-07-06 11:28:58
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 5 lipca 2016 19:27:20 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik
    >

    > Ale nie ma jej na mapach :-)
    U mnie w guglu już jest.

  • 50. Data: 2016-07-06 12:02:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sczygiel,

    Wednesday, July 6, 2016, 11:28:58 AM, you wrote:

    > U mnie w guglu już jest.

    Dla Ciebie już, dla mnie dopiero...

    --
    Best regards,