  • 11. Data: 2013-10-19 18:36:07
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    news:44248609-be49-4f4d-b62a-48246503e089@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 19 października 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław
    Wiśniak napisał:
    > Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

    No właśnie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

    To ja mam pomysl ;-)
    zdjecie z tylu
    wykroczenie popelnil samochod
    w sumie OC jest na samochod to niech sciagaja z ubezpieczyciela
    albo z samochodu, np. niech mu cos tam zlicytuja np. wycieraczki
    za jakies 2 piwa pewnie cos jeszcze wymysle

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 12. Data: 2013-10-19 20:18:29
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-19 14:57, k...@g...com pisze:
    > Im więcej osób
    > tak będzie robiło tym szybciej zmienią prawo na takie co nie pozwoli
    > grać w chuja.

    Już nad tym usilnie pracują.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 13. Data: 2013-10-19 20:35:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
    > Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich.
    Żona jest współwłaścicielką pojazdu (niekoniecznie musi być wpisana w
    dowodzie rejestracyjnym)? Jeśli tak, to pisz oświadczenie, że nie
    pamiętasz, czy prowadziłeś i jednocześnie nikomu nie użyczałeś pojazdu,
    jakkolwiek posiada on współwłaściciela (np. ustawowego), który niestety
    również nie pamięta, czy prowadził i oczywiście nikomu pojazdu nie
    użyczał. Oboje możecie w dowolnym czasie korzystać z pojazdu, nie
    prowadzicie żadnych rejestrów użytkowania itp itd.

    Maciek

  • 14. Data: 2013-10-19 21:46:29
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 17:15:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 19 Oct 2013 06:03:32 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Zawsze mozna odpisac ze nie mialo prawa byc zarejestrowane, bo ustawa
    >
    > nie daje SM prawa.
    >
    > I niech uzasadniaja ze tym typem wolno im sie poslugiwac :-)
    >

    > J.

    Możesz zrobić rejestrację wykroczenia kamerą w telefonie i może takie nagranie
    stanowić dowód w sądzie, Tak że nie pierdol że strasznicy nie mają prawa rejestrować
    wykroczeń. Co najwyżej mają w przypadku pewnych zarejestrowanych wykroczeń
    ograniczone możliwości ukarania. W takiej sytuacji mają obowiązek przekazać materiał
    instytucji której wolno użyć w wiadomym celu zarejestrowanych zdarzeń.

  • 15. Data: 2013-10-19 21:59:28
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.10.2013 14:30, Andrzej eM pisze:
    > Witajcie!
    > Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich.
    (...)
    Ja też dostałem, jechałem z żoną. na zdjęciu nic nie widać. napisaliśmy
    że na 100% MY RAZEM jechaliśmy autem, ale nie jesteśmy pewni kto
    kierował, ale raczej ona. Okazało się że mają fotkę lepszej jakości i na
    nim widać mężczyznę za kierownicą, i teraz oskarżają ją o CELOWE
    wprowadzenie w błąd z paragrafu....
    Chętnie bym z tym do sądu poszedł, ale daleko mamy.

    Tak więc biorąc pod uwagę powyższe, poproś o lepsze zdjęcie bo jak
    wprowadzisz w błąd - ktoś może "beknąć"

    ToMasz

  • 16. Data: 2013-10-19 22:43:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > Chętnie bym z tym do sądu poszedł, ale daleko mamy.
    >
    > Tak więc biorąc pod uwagę powyższe, poproś o lepsze zdjęcie bo jak

    "Raczej" wymysl inną bajkę.

  • 17. Data: 2013-10-19 23:10:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    http://imageshack.us/photo/my-images/547/ogci.jpg/

  • 18. Data: 2013-10-19 23:22:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://imageshack.us/photo/my-images/547/ogci.jpg/

    Poczytaj tekst z linka ktory wyslalem w poscie wczesniej (caly) to primo a
    secundo to wybacz ale tylko idiota moze odpisac " ze nie jestesmy pewni kto
    prowadzil ale raczej ona" i dalej SM robi w ch takich ludków jak ty.

  • 19. Data: 2013-10-20 00:04:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 12:46:29 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Możesz zrobić rejestrację wykroczenia kamerą w telefonie i może
    > takie nagranie stanowić dowód w sądzie, Tak że nie pierdol że
    > strasznicy nie mają prawa rejestrować wykroczeń.

    Skoro ustawa wymienia do czego maja prawo, i cos tam nie jest
    wymienione, to widac nie maja :-)

    > Co najwyżej mają w
    > przypadku pewnych zarejestrowanych wykroczeń ograniczone możliwości
    > ukarania.

    Np zadne, bo nie sa do karania uprawnieni :-)

    > W takiej sytuacji mają obowiązek przekazać materiał
    > instytucji której wolno użyć w wiadomym celu zarejestrowanych
    > zdarzeń.

    A to patrz wyzej :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-10-20 00:48:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 00:04:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Skoro ustawa wymienia do czego maja prawo, i cos tam nie jest
    >
    > wymienione, to widac nie maja :-)

    > Np zadne, bo nie sa do karania uprawnieni :-)

    Każdy ma prawo rejestrować wykroczenia. ja też. Mogę sobie kupić fotoradar i niech
    cyka. Ale mnie nie wolno nikogo ukarać mandatem. Jak przekażę materiały policji to
    oni w takiej sytuacji też nie mogą ukarać. Ale mają w zakresie obowiązków zrobić
    papierologię i przekazać sprawę do prokuratora a on dalej do sądu. To jak ja mogę to
    strasz też nie tylko może ale jak ma zarejestrowane wykroczenie to musi. Jak się
    okazało ze strasz nie może i część działań była niezgodna z prawem to znasz kogoś
    komu oddali kasę? Ja nie znam. Za to złotousty pan Telewizor powiedział że w tym
    temacie nie ważne ze straszakom nie wolno było robić tego co robili. Ważne że
    wykroczenia były bo zostały zarejestrowane i ludzie się do nich przyznali. I nikomu
    żaden zwrot kasy się nie należy.