  • Data: 2011-02-15 20:23:55
    Temat: Estetyczne 4-8 diod na obudowie.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Musze wyprowadzić na plastikowa obudowę 4 oraz 8 diod w jednym rzędzie.
    Idealem były by jakaś oprawka wystepująca w różnych wariantach ilości
    diod. Znaczenie ma wielkość - diody fi 3 i jest dośc ciasno. Tak
    naprawdę forma dowolna, byle by sprawiało wrażenie estetycznej. Osobne
    oprawki się nie mieszczą. Widział ktos kiedyś coś podobnego? Probowałem
    linijek świetlnych, ale nie ma jak tego przymocować do obudowy a nie mam
    czym zrobić estetczynej dziury. Fajnie jak by diody nie wystawały za wysoko.

    Ewentualnie: brzydka dziura i "maskownica" samoprzylepna z
    przezroczystym okienkiem "na zamówienie". O co miałbym ewentualnie pytać
    googla?