  • 1. Data: 2010-12-22 19:12:44
    Temat: 23% w Orange
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Bry,
    na stronach orange.pl wyczytałem, że:

    - dla indywiduuów zmiana VAT nie oznacza zmian cen połączeń a jedynie
    niektórych usług dodatkowych,
    - dla biznesu jest odwrotnie: zmiana cen połączeń i brak zmian (obniżona
    cena netto) w niektórych usługach.

    I tak się zastanawiam... Od 1 stycznia chciałbym prywatny abo Pantera
    przenieść na firmę. Z prostych obliczeń wychodzi, że straciłbym na tym całe
    3 minuty (z 300 minut, które mam w tym abo) + 0,99 zł jako dopłata do 99 zł
    abonamentu miesięcznie.

    Odliczenie VAT - bezcenne, więc pewnie pójdę w tym kierunku, ale czy na
    pewno dobrze obliczyłem straty? Ktoś z Szanownych rozważał coś takiego i
    mógłby podpowiedzieć warto/nie warto?

    Nie korzystam z niczego ponad normę, którą jest voice+internet+sms - a to
    wszystko mam w ramach abonamentu.

    Maciek.