  • 1. Data: 2011-07-07 21:43:55
    Temat: zaginey dwa telefony (ME45)
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Dze w godzinach popoludniowych jechalem sobie rowerem [Al.
    Jerozolimskie, DC] i spadla mi sakwa. Wraz z zawartoscia.
    Wsrod roznych innych rzeczy byly i dwa telefony Siemens ME45.
    Zorientowalem sie za skrzyzowaniem kilkaset dalej i jak wrocilem, sakwy
    juz nie bylo. Znaczy, ktos sie juz zaopiekowal.
    Dzwonilem na jeden z tych telefonow, poczatkowo niekt nie odbieral, a po
    godzinie byl juz komunikat ze abonent nieosiagalny. Teraz od razu
    piszczy niedostepnosc.
    Czy jest jakas szansa namierzenia tego telefonu (mam spinane IMEI
    jednego z telefonow)?
    Obydwa sa na karte, ale nawet nie zastrzegalem, bo na kartach byly PIN,
    a poza tym juz od pewnego czesu tych telefonow nie doladowywalem,
    sluzyly mi tylko do rozmow przychodzacych.

    TA