  • 21. Data: 2011-07-10 15:21:39
    Temat: Re: Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-07-10 16:31, Tomaszek wrote:
    > Ano to, że tu jest permanenty burdel w każdej chyba dziedzinie życia,
    > nie wyłączając również telekomunikacji.

    Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel"
    nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
    Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

    --
    janiii
    Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

  • 22. Data: 2011-07-10 17:01:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-10 17:21, janiii pisze:
    > Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel"
    > nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
    > Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

    Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie
    się pakuje....

  • 23. Data: 2011-07-10 19:23:15
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-07-10 19:01, Tomaszek wrote:

    > Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie
    > się pakuje....
    Nie, nie oczekuję. Mam wręcz nadzieję, że nie wrócisz.

  • 24. Data: 2011-07-14 10:57:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 17:44:40 +0200, janiii napisał(a):

    > Nie wiem, może niedouczeni byli.

    Albo znają realia.