    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
    Date: Fri, 8 Jul 2011 12:55:20 +0200

    Chciałem przenieść numer z ery, który miałem od 97roku, 604 xxx yyy do
    PLAy., miało to miejsce ok kwietnia

    W salonie PLAY zrobiłem to na 4 miesiące przed końcem umowy w Era-Tmobile.
    (Ok niepotrzebnie tak szybko, ale konsultant powiedział, ze to nie problem)

    W dzień po podpisaniu umowy, dostałem sms, ze 24 sierpnia będzie
    przeniesiony numer.
    Po miesiącu z ery tez sms dostałem o tej samej treści.
    Obecnie na tymczasowym numerze PLAY dostałem sms ze już naliczają opłatę, no
    i ok zgodnie z umową.

    Z ciekawości zadzwoniłem sobie na infolinię PLAY

    Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty
    i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść,
    gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

    Dzwoniąc do Tmobile, twierdzą, ze wszystko jest w porządku i dla play
    oddadzą go 24 sierpnia.

    Dzwoniąc ponownie do PLAY, podtrzymują stanowisko, dzwoniąc trzeci raz do
    PLAY, Pani konsultantka twierdzi, ze tymczasowy numer stał się jakiś
    akwizycyjnym numerem to znaczy ze naliczają juz wszystko normalnie wedle
    umowy, ale mam się nie martwić ze ten docelowy 604 xxx yyy będzie 24
    sierpnia przeniesiony, zapisałem sobie nazwisko tej Pani, ale co mi to da
    jak wciąknie ten numer.?

    Ponowie piszę pismo, aby miec na na piśmie do play, dostaję o odpowiedz:

    "w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że okres 90 dni na przeniesienie
    numeru niestety został przekroczony, w związku z powyższym zgodnie z
    Regulaminem Pana tymczasowy numer zacznie obowiązywać w Umowie, którą Pan
    podpisał na numer przenoszony.

    Ufam, tym samym, że dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie
    stanowiąc źródło wzajemnej satysfakcji"

    Mogę jeszcze w Etrze (Tmobile) wycofać do dnia 25lipca wypowiedzenie, i
    przenieść numer do tak taka,
    jeśli mam stracić ten numer to wolę, tę opcję, ale jeśli mam zachować go w
    abonamencie play to wolę podtrzymać wypowiedzenie Era(tmobile)

    niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
    jak proponujecie rozwiązać ten problem?

    Przenieść do TAK Tak aby nie stracić, niestety nie mogę otrzymać odpowiedzi
    od konsultantów PLAY jednoznacznej.