eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra - czas oczekiwania na naprawe problemowRe: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
    Date: Sat, 11 Dec 2010 11:27:58 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <idvjnd$p81$1@news.onet.pl>
    References: <idrh79$220$1@news.onet.pl> <idro01$pj0$1@news.onet.pl>
    <idsn6p$ure$1@news.onet.pl> <idttsv$m52$1@news.onet.pl>
    <idueg5$4f1$1@news.onet.pl> <idvfoe$elr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: triskel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292063277 25857 212.180.164.12 (11 Dec 2010 10:27:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Dec 2010 10:27:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <idvfoe$elr$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1003530
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od noname
    z dnia: 2010-12-11 10:20:
    >
    >>> jakies podpowiedzi?
    >> tak, UKE ;] dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie
    >> g... zrobili, oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze
    >> cywilnej <rotfl>
    >>
    >
    > kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow,
    > a teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna
    > platforma/system?
    >
    > swoja droga z czym miales problemy?
    ło!jezu, łatwiej byłoby powiedzieć z czym nie :D
    np.
    - kasowanie stawki za roaming w Centrum Wawy
    - kasowanie za roaming w stawce poza UE w krajach UE
    - włączanie niezamówionych usług i obciążanie za to miesiącami
    - blokada GPRSu... ot tak, bez powodu
    - błędy w systemie rozliczeń odkręcane po 6 miesięcy
    - nie odpowiadanie na reklamacje w ogóle
    - odpowiadanie na reklamacje w terminie 3...6 miesięcy
    - olanie zapytania ofertowego na 1000 kart w tym roku

    ostatnie przelało czarę i żałuję teraz, że tak długo tam byliśmy, trzeba
    było zdecydowanie wcześniej uciekać

    >
    > choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje
    > solidnie uprzykrzyc im zycie!
    ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie
    będę się kopał z koniem :]

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: