  • 1. Data: 2009-08-14 18:54:42
    Temat: Eos - Lampa nie otwiera sie..
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    Witam
    jaki moze byc powod ze w EOSie 20D lampa sie nie otwiera? wczesniej
    sie otwierala a sprzet ani nie spadl ani nic sie znim nie dzialo.

  • 2. Data: 2009-08-14 20:10:14
    Temat: Re: Eos - Lampa nie otwiera sie..
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Witam
    > jaki moze byc powod ze w EOSie 20D lampa sie nie otwiera? wczesniej
    > sie otwierala a sprzet ani nie spadl ani nic sie znim nie dzialo.

    za jasno?
    r.

  • 3. Data: 2009-08-15 05:18:49
    Od: kugel <s...@s...pl>

    Może wyłączyłeś pełną automatykę (zielony kwadracik) i przeszedłeś np. na
    tryb preselekcji przysłony lub czasu i wtedy lampę trzeba otwierać samemu
    (guziczkiem!!!).

    kugel

  • 4. Data: 2009-08-15 08:14:26
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    On 14 Sie, 22:10, "Rakan" <n...@p...fm> wrote:

    > za jasno?
    > r.

    w ciemnych miejscach probuje i nic :(

  • 5. Data: 2009-08-15 08:14:51
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    On 15 Sie, 07:18, kugel <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > tryb preselekcji przysłony lub czasu i wtedy lampę trzeba otwierać samemu

    na wszystkich ustawieniach probuje i dalej nic ;(
    wyalilem obie baterie i nic, upgrejd tez nic nie dal ;(

  • 6. Data: 2009-08-15 08:15:12
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

> [...]
    > tryb preselekcji przysłony lub czasu i wtedy lampę trzeba otwierać samemu

    ktorym guzikiem sie otwiera lampe?

  • 7. Data: 2009-08-15 10:31:41
    Od: <s...@a...pl>

    > na wszystkich ustawieniach probuje i dalej nic ;(
    > wyalilem obie baterie i nic, upgrejd tez nic nie dal ;(

    Nie wiem czy aktualizacja resetuje ustawienia aparatu. Na wszelki wypadek zrób
    powrót to ustawień fabrycznych. Moze aparat tylko zdurniał :)

  • 8. Data: 2009-08-15 10:46:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisał

    ------------------------

    Tym z pierunem.

    adam

  • 9. Data: 2009-08-15 11:02:31
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    On 15 Sie, 12:46, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisał

    > ktorym guzikiem sie otwiera lampe?
    > ------------------------
    >
    > Tym z pierunem.
    >
    > adam

    nie dziala ;(

  • 10. Data: 2009-08-15 11:21:50
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    On 15 Sie, 12:31, <s...@a...pl> wrote:

    > Nie wiem czy aktualizacja resetuje ustawienia aparatu. Na wszelki wypadek zrób
    > powrót to ustawień fabrycznych. Moze aparat tylko zdurniał :)

    A ustawienia fabryczne to:
    MENU/Clear Settings ?
    czy robi sie to w inny sposob?