  • 21. Data: 2010-04-20 19:53:13
    Temat: Re: Embedded language - jaki ?
    Od: arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>

    > Mam CPU z 64kB RAM i 128kB ROM w którym około 80kB jest w tej chwili
    > wolne. Jest to ARM.

    Sprawdz czy ten model ma Jazelle jesli tak to jest w stanie wykonywac
    bytecod javy (blee) ;-)

  • 22. Data: 2010-04-20 22:21:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    arturbac wrote:

    > Sprawdz czy ten model ma Jazelle jesli tak to jest w stanie wykonywac
    > bytecod javy (blee) ;-)

    a) Nie ma. To ARM7 TDMI.

    b) Nawet jak by było, to jest to średnia pomoc, o ile dobrze
    doczytalałem tylko cześć bytecode dekodowana jest wprost. Nie uniknę
    pisania masy kodu, szczególnie tego skomplikowanego.