  • 611. Data: 2017-05-28 17:00:50
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A musza byc jakies wnioski? Tak sie umowili i zadne wnioski nie sa
    > potrzebne.

    Sadziłem, ze ustalacie to w jakims konkretnym celu.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 612. Data: 2017-05-28 19:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To jak to nornalne to czego burek na mnie warczy?
    > ---
    > Bo SNOBUJE się na INNE standardy, INNE kodowania, a wcale nie te, o
    > których mówią specki

    Snobuje?
    Dajcie se siana, w towarzystwie zdarzaja sie osoby co bekaja i trudno -
    trzeba sie przyzwyczaic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 613. Data: 2017-05-29 00:20:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > których mówią specki

    Snobuje?
    Dajcie se siana, w towarzystwie zdarzaja sie osoby co bekaja i trudno -
    Skończ pieprzyć

  • 614. Data: 2017-05-29 09:56:19
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-05-26 o 16:55, J.F. pisze:

    > Ale ... zakladajac dobra wole urzednikow -
    No i już poniedziałek nie taki smutny.
    Dobry żart tymfa wart!
    Dzięki.

  • 615. Data: 2017-05-29 20:06:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 May 2017 10:56:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Uwazasz ze praca gornikow nie jest w Polsce potrzebna? A ja uwazam
    ze jest.
    > Zprad robiony z polskiego wegla kosztuje na wyjsciu z elektrowni
    ok 11 gro
    > szy.

    Jaki to ma sens skoro wydobycie tony węgla kosztuje więcej niż
    wartość energii el. jakiej można z tej tony uzyskać?

    --
    Marek

  • 616. Data: 2017-05-29 20:28:51
    Temat: Re: Elektryczne. pozamykali.
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Neonko w

    > Nie masz racji.
    > Źródła odnawialne - 27,7 %
    > wegiel brunatny - 25,8 %
    > węgiel kamienny - 19,7 %
    > energia jądrowa - 15,4 %

    27,7+15.4 daje 43,1
    25,8+19,7 daje 45,5

    Jednak wungiel żonci, kmiocie, sam podałeś procenty...

    --
    'Tom N'

  • 617. Data: 2017-05-29 21:28:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 09:56:19 +0200, robot napisał(a):
    > No i już poniedziałek nie taki smutny.
    > Dobry żart tymfa wart!
    > Dzięki.

    Zart zartem, ale IMO ci urzednicy, to nie wszedzie sie zastanawiaja
    jak przelac kase z kasy do wlasniej kieszeni.

    J.

  • 618. Data: 2017-05-29 21:37:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co klamiesz? Masz jakis cel polityczny czy z czystej glupoty? Napisalem ile
    elektrownie placa kopalniom za 1 kilowatogodzine jaka wyciagaja z wegla.

  • 619. Data: 2017-05-29 21:45:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 May 2017 04:55:43 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Zmien sobie czytnik na wspolczesny to bedzie dzielil na linijki. Tez
    > kiedys mi sie wydawalo ze placa za tony. Jakas debata w telewizji
    > byla i powiedzieli ze elektrownie placa za energie a nie za mase.
    > Jest to logiczne zeby placic za uzyskana energie bo dostawca nie ma
    > bodzca zeby do wegla kamieni dosypac. Gaz ludziom niedawno
    > sprzedawali w metrach szesciennych a teraz placi sie za
    > kilowatogodziny.

    Moglbys jednak sam grzecznie podzielic. Logiczne, tylko jak to zrobic?
    W piecu miernika nie ma, wiec nadal placa za tone. Dla mnie tez
    logiczne, tylko ja tez nie mam jak kalorycznosci sprawdzic.

    J.

  • 620. Data: 2017-05-29 22:01:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Po co klamiesz? Masz jakis cel polityczny czy z czystej glupoty? Napisalem ile
    elektrownie placa kopalniom za 1 kilowatogodzine jaka wyciagaja z wegla.

    Pytanie kto kłamie.
    Nie wyguglałem opisywanego przez ciebie sposobu rozliczania się
    przez elektrownie. A cenę węgla ze tonę jak najbardziej znalazłem.
    Słabo szukałem ?