  • 601. Data: 2017-05-28 12:42:31
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie urzadzenia z androidem staja sie coraz popularniejsze. Oznacza to ze
    standard googla tez staje sie popularniejszy od standardow dopasowanych do
    komputerow. Jesli juz to uzytkownicy pecetow beda musieli sie poklonic i dostosowac.

  • 602. Data: 2017-05-28 14:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nic nie przeliczaja. Spalaja wagon wegla i z licznika za generatorem
    > spisuja ile zrobili z tego wagonu pradu. Po spaleniu placa dostawcy
    > wegla niecale 8 groszy za kilowatogodzine.

    Jaki z tego wniosek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 603. Data: 2017-05-28 14:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > standardow dopasowanych do komputerow. Jesli juz to uzytkownicy
    > pecetow beda musieli sie poklonic i dostosowac.

    Na usenecie?
    Predzej usenet umrze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 604. Data: 2017-05-28 15:03:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A musza byc jakies wnioski? Tak sie umowili i zadne wnioski nie sa potrzebne.

  • 605. Data: 2017-05-28 15:53:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    I przestań pisać całego posta w jednej linijce.
    ---
    Idź stąd

  • 606. Data: 2017-05-28 15:57:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > zacznij stosować się do ogólnie przyjętych
    > zasad.

    Nie ma sznas... W tym temacie Zenek i kilka innych osób jest
    niereformowalne. Tak jakby chcieli ogólowi zrobic na złośc...
    ---
    Po prostu nie umiesz przyjąć tego co dostajesz od życia :-)

  • 607. Data: 2017-05-28 15:57:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Nie ma sznas... W tym temacie Zenek i kilka innych osób jest
    > niereformowalne. Tak jakby chcieli ogólowi zrobic na złośc...

    Sobie zrobią.
    Dyskutować też będą sami ze sobą.
    ---
    Ok, idź stąd

  • 608. Data: 2017-05-28 15:58:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    To nie jest standard G.. tylko normalna internetowa specyfikacja, którą G...
    tylko zaimplementował

  • 609. Data: 2017-05-28 16:24:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak to nornalne to czego burek na mnie warczy?

  • 610. Data: 2017-05-28 16:51:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    To jak to nornalne to czego burek na mnie warczy?
    ---
    Bo SNOBUJE się na INNE standardy, INNE kodowania, a wcale nie te, o których
    mówią specki