  • 621. Data: 2017-05-29 22:08:47
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    <news:77398193-9c08-4bb7-92b5-0f7283df55d6@googlegro
    ups.com>:

    > Gaz ludziom niedawno sprzedawali w metrach
    > szesciennych a teraz placi sie za kilowatogodziny.

    Tak kogutku, tego, ze m3 przeliczyli na kWh po swojemu. to juz cie cieciu
    nie obchodzi.

    Tkwisz tu dla posmiewiska i zabawy potomnych i potomków (byle nie swoich)

    --
    'Tom N'

  • 622. Data: 2017-05-30 00:21:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zle szukales. Szukaj az znajdziesz. Jest w necie bo bez problemu znalazlem. Kopalnie
    dostaja kase za energie jaka elektrownia wyprodukowala a nie za tone dostarczonego
    wegla.

  • 623. Data: 2017-05-30 01:36:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zle szukales. Szukaj az znajdziesz. Jest w necie bo bez problemu znalazlem.
    Kopalnie dostaja kase za energie jaka elektrownia wyprodukowala a nie za tone
    dostarczonego wegla.

    To może podasz jako potwierdzenie że nie zmyślasz ?

    Pozdrawiam

  • 624. Data: 2017-05-30 03:08:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Specjalnej troski jestes ze nie mozesz sam poszukac? Jest mi obojetne czy znajdziesz.
    Jak nie znajdziesz to masz do wyboru uwierzyc w to co napisalem albo zyc w niewiedzy.

  • 625. Data: 2017-05-30 11:31:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    Kopalnie dostaja kase za energie jaka elektrownia wyprodukowala a nie za tone
    dostarczonego wegla.

    > To może podasz jako potwierdzenie że nie zmyślasz ?

    Nie poda, bo kłamie.
    http://gpi.tge.pl/pl/web/wegiel/dane_i_wykresy

    Tam jest podana też wartość opałowa danego rodzaju węgla. Pewnie stąd ten nasz
    "geniusz" grupowy wywnioskował, że elektrownia płaci kopalniom po
    wyprodukowaniu energii.

  • 626. Data: 2017-05-30 12:03:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie podam bo nie i juz. Mnie to pasuje ze jest duzo glupich ludzi. Selekcja naturalna
    sie robi. Glupi do robory a madrzy siedza, pilnuja glupich i dostaja wiecej
    pieniedzy. Mozesz wierzyc w co chcesz. W to ze elektrownie placa za mase a nie za
    energie tez mozesz wierzyc. Glupota nie polega na tym ze sie czegos nie wie. Glupota
    to nie sprawdzenie lub sprawdzenie po lebku bo sie nie chce poszukac. W trzech
    roznych miejscach kiedys sprawdzilem jak to jest z weglem i elektrowniami. W sumie
    proste to bylo bo po wpisaniu wlasciwych slow kluczowych w wyszukiwarke wyskoczyl
    pierdylion dokumentow.

  • 627. Data: 2017-05-30 12:34:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 May 2017 03:03:15 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie podam bo nie i juz.

    jaruś, to ty? :))

  • 628. Data: 2017-05-30 12:43:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj przymule babienny.

  • 629. Data: 2017-05-30 12:48:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Spierdalaj przymule babienny.

    Lol, zenek nawet przeklnąć nie umie. Żal mi tego człowieczka, na starość
    tak zdziadzieć...

    --
    Liwiusz

  • 630. Data: 2017-05-30 12:57:24