  • 51. Data: 2017-05-09 13:30:40
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 13:25, r...@k...pl pisze:

    > A jeżeli ktoś jeździ poza miastem na rowerze?
    > I nie 1km poza?

    Rowerzyści zwykle dojeżdżają na wycieczki pociągami. Nie muszą wówczas
    robić debilnego kółka, aby wrócić do samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-05-09 13:40:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akwizytor Kowalski moze przejezdzac 30 tysiecy rocznie. Przecietny Kowalski robi nie
    wiecej niz 10 kilometrow dziennie. Podawali ze w niemczech sredni przebieg roczny
    samochodu osobowego to ok 17 tysiecy kilometrow.

  • 53. Data: 2017-05-09 13:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 May 2017 13:30:40 +0200, w <oes99o$s7j$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Rowerzyści zwykle dojeżdżają na wycieczki pociągami. Nie muszą wówczas
    > robić debilnego kółka, aby wrócić do samochodu.

    No pewnie -- wrócą pociągiem z sąsiedniej stacji. Takim, który przestał jeździć
    10 lat temu.

  • 54. Data: 2017-05-09 13:52:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 13:49, r...@k...pl pisze:

    > No pewnie -- wrócą pociągiem z sąsiedniej stacji. Takim, który przestał jeździć
    > 10 lat temu.

    Głupiś, czy tylko trollujesz?

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2017-05-09 13:58:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:23, Liwiusz pisze:
    > Obawiam się, że to nic nie da, bo smog głównie przez co innego powstaje.

    Ale POprawność POlityczna nakazuje uczepić się blachosmrodów :-)
    i kazać kupować nowe co 5 lat żeby obniżyć zanieczyszczenie/spalanie o
    kilka procent zatruwając "matkę ziemię" produkcją nowego pojazdu o 100%
    więcej. Taki bilans debilnego ekologa :-)

  • 56. Data: 2017-05-09 14:00:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:25, Yakhub pisze:
    > Tak. Bo już powoduje, że dla tych pozostałych 10% musisz mieć drugi,
    > "normalny" samochód. A skoro i tak masz "zwykły" samochód - to po co Ci
    > elektryk?...

    Nie muszę. Mogę polecieć, wypożyczyć...
    Już tu obliczano że taniej jest płacić taksówki niż utrzymywać drugi
    samochód w rodzinie.

  • 57. Data: 2017-05-09 14:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zamiennikami. Przyklad II. Metr kwadratowy kolektora slonecznego z
    > dotacja jest minimum dwa razy drozszy od kolektora z allegro bez
    > dotacji. Poza tym nie stac Polski na dotacje. Poczekamy z 10 lat i z
    > zachodu beda sciagane elektryki, baterie do elektrykow. Powstana firmy
    > robiace z pieciu popsutych baterii cztery dobre. I wtedy sie z
    > elektrykami bujnie do przodu bo uzywany elektryk sprawny bedzie
    > kosztowal dzisiejsze 15 tysiecy, a taki co u nas pojezdzi ze dwa lata
    > dzisiejsze 7 tysiecy. Nie ma co srac zarem ze jutro mamy miec pol

    Zenek, co sieę z toba dzieje!?!?!?
    Znów się z toba zgadzam, to juz drugi raz ostatnio... ;-)
    A moze to ja...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 58. Data: 2017-05-09 14:10:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > I jeszcze może z szafą rakową?
    >
    > W ogóle po co miastowemu ponton? Na miejscu sobie wynajmie.

    Ci co tutaj łają o wycieczkach nad morze czy z pontonem na Mazury
    i tak nigdy w życziu na wakacjach nie byli ;-)

  • 59. Data: 2017-05-09 14:12:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Ale kupuja stosunkowo nieduzo nowych i do celow prywatnych kupuja przede
    > wszystkim nowe spalinowe.

    No wreszcie.
    I ile złotych kosztują te nowe spalinowe? 10tysięcy? Czy może ciut więcej?
    I o to mi chodzi...

  • 60. Data: 2017-05-09 14:13:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 14:00, z pisze:

    > Nie muszę. Mogę polecieć, wypożyczyć...
    > Już tu obliczano że taniej jest płacić taksówki niż utrzymywać drugi
    > samochód w rodzinie.

    No ba, często taniej nawet zamiast pierwszego, zwłaszcza że to, że
    trzeba wszędzie się wozić samochodem zamiast szybciej metrem, kolejką,
    komunikacją publiczną - to mit.

    --
    Liwiusz