  • 41. Data: 2017-05-09 12:20:41
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 12:14:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Gospodarstwo domowe tak 10-20kWh dziennie można by przyjąć

    więcej niż zużywa jego gospodarstwo domowe >jednego dnia.

    > Raczej ok 10 razy więcej

    A wziąć pod uwagę wypada że gospodarstwa domowe to ok 20% krajowego zużycia energii
    Więc 10 krotnie wyższe zużycie w gospodarstwach domowych aż tak znacząco na zużycie
    krajowe nie wpływa.

  • 42. Data: 2017-05-09 12:23:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:14, z pisze:
    > Oczywiście jak się chce "odsmogować" miasta

    Obawiam się, że to nic nie da, bo smog głównie przez co innego powstaje.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2017-05-09 12:25:20
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 9 May 2017 12:14:09 +0200, z napisał(a):

    > Nie rób sobie jaj że nie widzisz zastosowania dla elektryka nawet z
    > dzisiejszymi zasięgami.
    >
    > Zasięg 60 km załatwiłby moje zapotrzebowanie w 90% ;-) MAŁO?

    Tak. Bo już powoduje, że dla tych pozostałych 10% musisz mieć drugi,
    "normalny" samochód. A skoro i tak masz "zwykły" samochód - to po co Ci
    elektryk?...

    --
    Yakhub

  • 44. Data: 2017-05-09 12:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:25, Yakhub pisze:

    > Tak. Bo już powoduje, że dla tych pozostałych 10% musisz mieć drugi,
    > "normalny" samochód. A skoro i tak masz "zwykły" samochód - to po co Ci
    > elektryk?...

    Można tez wybrać transport publiczny.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2017-05-09 12:50:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 May 2017 12:26:44 +0200, w <oes5hs$37h$3@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Można tez wybrać transport publiczny.

    Na Mazury z pontonem?

  • 46. Data: 2017-05-09 12:51:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 May 2017 11:38:58 +0200, w <oes2nl$10u$1@node2.news.atman.pl>, "miumiu"
    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > Więc wyobrazcie
    > sobie co by sie stalo gdyby nagle wszycy zaczeli ladowac samochody pradem...

    Jedna wielka chmura pyłu węglowego nad Polską :)

  • 47. Data: 2017-05-09 12:57:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:50, r...@k...pl pisze:

    > Na Mazury z pontonem?

    I jeszcze może z szafą rakową?

    W ogóle po co miastowemu ponton? Na miejscu sobie wynajmie.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2017-05-09 13:21:55
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.05.2017 12:25, Yakhub pisze:

    > Tak. Bo już powoduje, że dla tych pozostałych 10% musisz mieć drugi,
    > "normalny" samochód. A skoro i tak masz "zwykły" samochód - to po co Ci
    > elektryk?...

    Jeśli ten drugi samochód jest potrzebny 2 razy w roku na wyjazd na
    wczasy, to może go można wynająć?...

    MJ

  • 49. Data: 2017-05-09 13:24:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 May 2017 12:57:11 +0200, w <oes7av$qd9$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > I jeszcze może z szafą rakową?
    > W ogóle po co miastowemu ponton? Na miejscu sobie wynajmie.

    I samochód (aby tam dojechać, bo nie elektrykiem).

  • 50. Data: 2017-05-09 13:25:08

    Tue, 09 May 2017 13:21:55 +0200, w <oes8ok$ao9$1@news.agh.edu.pl>, Michał
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Jeśli ten drugi samochód jest potrzebny 2 razy w roku na wyjazd na
    > wczasy, to może go można wynająć?...

    A jeżeli ktoś jeździ poza miastem na rowerze?
    I nie 1km poza?