  • 191. Data: 2017-05-12 02:08:07
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    > Jedyny plus, to jak na razie cena za przejechany kilometr, jest mniejsza
    > niż na konwencjonalnych paliwach.
    > ---
    > Z kosztem akumulatora czy bez ?

    A koszt spalinowego silnika doliczasz ?
    ---
    Co mam doliczać jak samochód z silnikiem spalinowym kosztuje tyle samo co
    samochód z silnikiem elektrycznym pozbawionym opłaty za akumulatory. Jak się
    zmieni to mnie powiadom a zmienię wyliczenia.

  • 192. Data: 2017-05-12 02:28:49
    Temat: Re: Elektryczne ... brawo Unia Europejska.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Nie wiem na czym polega ta uniwersalność, ale obecnie mamy trzy
    > standardy: microusb, usb typ c i lighting.

    Zwłaszcza Applowi wiele Unia "nakazała" - przejął się bardzo :-)

  • 193. Data: 2017-05-12 02:30:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Do dzisiejszego dnia są bramki viatoll, które zasilane są z agregatów.

    Nie bardzo rozumiem tego argumentu...

    > I tu nie jest mowa o jakimś strasznym zapotrzebowaniu na prąd.
    > Do stacji szybkiego ładowania zapotrzebowanie jednak będzie większe.
    > W naszych realiach może się to nie udać. Nieprędko.

    Wszystko w swoim czasie.

  • 194. Data: 2017-05-12 02:31:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Aha, czyli my mamy sobie jeździć autem na baterię, a Ty bedziesz sobie
    > zapierdalał spalinowcem. Może zacznij zabwianie świata od swojego
    > podwórka?

    Kituś, przecież ja Ciebie do niczego nie zmuszam...
    Na razie nie mam dla siebie takiego elektryka jaki mi się podoba.
    Tesla model 3 jest jeszcze nieprodukowana :-)

  • 195. Data: 2017-05-12 02:31:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Mitem to jest to, że zbiorkom jest zawsze szybszy od auta. W moim
    > przypadku na drodze dom-firma się to nichuja nie sprawdza.

    Nie jest szybciej zawsze.

  • 196. Data: 2017-05-12 02:33:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Bo w telefonach 10lat temu internet nie miał sensu

    Ale od czegoś się zaczynał...
    Ale byli właśnie takie krzykacze i malkontenci co nie dostrzegli potencjału.
    Dokładnie to samo jest dziś z autami elektrycznymi.
    No cóż - nie każdy ma predyspozycje aby być tzw. "early adopter".

  • 197. Data: 2017-05-12 02:35:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No i troche bylo. 10 czy bardziej 15 lat temu ?
    > Ekranik malutki, przegladarka slaba, transfer wolny, obsluga uciazliwa ...
    > po co to komu :-)

    No właśnie było to komuś potrzebne, zaczęło się rozwijać
    i bardzo szybko okazało się, że bez internetu w telefonie ani rusz.

    > A i sam internet jeszcze nie byl tak popularny, ze bez niego sie nie da
    > zyc.
    > Na + zas - strony nie byly jeszcze tak rozbudowane, wiec ten wolny
    > transfer nie przeszkadzal tak bardzo.

    W 2007 roku internet był niepopularny???
    Gdzie Ty mieszkasz? :-)))))

  • 198. Data: 2017-05-12 02:36:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:of2722$9r8$2@mx1.internetia.pl...

    > Nie zrozumiałeś odpowiedzi.
    > Takich aut co same jeźdzą się podładować jeszcze nie ma.
    > Nawet w USA ich nie ma.
    > Miejsca gdzie się auta mogą podładować już są, nawet w Polsce,
    > Piszę o tym obok - podałem kilkanaście linków do info na ten temat.
    > ---
    > Inne nam niepotrzebne :-)

    Pisz całymi zdaniami, co? :-)

  • 199. Data: 2017-05-12 02:37:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:of24sf$411$2@mx1.internetia.pl...

> [...]
    >
    > Są miejsca na świecie gdzie ciut wcześniej się to zaczęło i już dziś
    > jest dosyć mocno rozbudowana infrastuktura ...

    Teraz nie ma jeszcze autonomicznych samochodów.
    Pisałem o tym do Radka obok.

  • 200. Data: 2017-05-12 02:37:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Leroy Merlin Swarzędz.
    > Największa przyczepa jaką mieli kosztowała mnie bodajże 40 zł, cały
    > sklepik tym przewiozłem w kilka kursów.
    > Pojemność na oko taka jak bus.

    Dzięki. Widać warto mieć jednak hak.