  • 521. Data: 2017-05-25 06:35:49
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:og5iep$8oe$1@dont-email.me...

    > Jak tylko zaczną go sprzedawać :-)

    > Nie martw się, opiszę napewno :-)

    https://www.engadget.com/2017/02/23/tesla-model-3-pr
    oduction-is-on-track-to-start-in-july/

  • 522. Data: 2017-05-25 12:17:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chwala sie od rana wskaznikami gospodarczymi, nie dziwie sie bo maja czym. Stac nas
    na doplaty do gornictwa. Nie znaczy to zeby nie restrukturyzowac jak to nazywaja.
    Zadnej krzywdy z cenami nie mam a oni ze podatki znaczaco wzrosly. Bezrobocie
    stosunkowo niskie. Gdyby nie Ukraincy to bylo by ujemne. Benzyne kupuje rzadko to nie
    sledze jej ceny ale cos mi sie wydaje ze byly czasy kiedy byla drozsza.

  • 523. Data: 2017-05-25 12:20:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    >Sprawdź gdzie jest najbliższa wtyczka koło Ciebie:
    >https://www.facebook.com/plugshare/

    Sam sprawdz gdzie jest najblizsza Wroclawia i np Jeleniej Gory.

    Nie bede durnej aplikacji instalowal :)

    J.

  • 524. Data: 2017-05-25 13:55:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sam sprawdz gdzie jest najblizsza Wroclawia i np Jeleniej Gory.
    >
    > Nie bede durnej aplikacji instalowal :)

    Aplikacja jest za darmo, więc co Ci szkodzi?
    A wokół Wrocławia jest tam sporo na mapie...
    Lokalizacje więcej powiedzą Tobie niż mi.

  • 525. Data: 2017-05-25 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chwala sie od rana wskaznikami gospodarczymi, nie dziwie sie bo maja
    > czym. Stac nas na doplaty do gornictwa.

    Co własciwie konczy dyskusje, bo przeciez na poziomie przedszkola
    dyskutowac nie bedziemy...

    > Nie znaczy to zeby nie
    > restrukturyzowac jak to nazywaja.

    Nie rozumiesz, ze dopóki beda dopłaty, dopóty nigdy nie bedzie nastawienia
    na zysk...

> [...]
    > nie Ukraincy to bylo by ujemne. Benzyne kupuje rzadko to nie sledze
    > jej ceny ale cos mi sie wydaje ze byly czasy kiedy byla drozsza.

    Cena benzyny przy niezmienionych podatkach wynika przede wszystkim z ceny
    ropy i kursu dolara.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 526. Data: 2017-05-25 15:25:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 06:33, Pszemol pisze:

    > Sprawdź gdzie jest najbliższa wtyczka koło Ciebie:
    > https://www.facebook.com/plugshare/

    I jak sprawdzę, to wzrośnie zasięg samochodów czy spadną ich ceny?

  • 527. Data: 2017-05-25 16:13:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > I jak sprawdzę, to wzrośnie zasięg samochodów czy spadną ich ceny?

    Ani jedno ani drugie. Jeśli ktos jest ciekaw gdzie mógłby już dziś
    doładować auto to zachęcam do sprawdzenia stanu infrastruktury w jego
    okolicy.

  • 528. Data: 2017-05-25 17:08:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2017 o 06:33, Pszemol pisze:
    > "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Sprawdź gdzie jest najbliższa wtyczka koło Ciebie:

    To żeby nie sprawdzać, bo nie ma takiej potrzeby, jest kolejnym
    warunkiem koniecznym.

  • 529. Data: 2017-05-25 17:08:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2017 o 13:55, Pszemol pisze:

    > Aplikacja jest za darmo, więc co Ci szkodzi?
    > A wokół Wrocławia jest tam sporo na mapie...

    Pewnie w Ikei, gdzie zapłacisz 30 zł za krótkie ładowanie? ;-)

  • 530. Data: 2017-05-25 17:26:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > To żeby nie sprawdzać, bo nie ma takiej potrzeby, jest kolejnym
    > warunkiem koniecznym.

    Kilka osób zarzut postawiło że nie ma infrastruktury to ładowania takich
    aut poza domem, na trasie...

    Appka dałem po to aby pokazać że infrastruktura już jakaś jest i się
    rozwija, więc nie jest tak źle a będzie w tym względzie dużo lepiej.