  • 21. Data: 2017-08-09 00:47:10
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 08.08.2017 o 21:38, TomN pisze:
    > Jacek Maciejewski w

    > Ciekawe liczenie -- na 100 kilometrów. Tylko dlaczego taka np T...ta podaje
    > CO2 w g/km?

    No, ciekawe. Najwyraźniej niektórzy skończyli szkołę podstawową i umieją
    sobie przeliczyć.
    Dyskryminują cię Tom.

    > Panie też dieslami? Ja tam wolę by kobity na jeźdźca jeździły, klimatyzator
    > działał. i mam w dupie kryzys klimatyczny, i wydzielanie CO2

    Jeździć na jeźdźca - wytlumocz bo ni rozmumie.

    > LOL, nie staje ci i usiłujesz się tłumoczyć... ;P

    Widzę, że znasz to uczucie :->

    --
    Kaczin

  • 22. Data: 2017-08-09 02:20:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaa Ci Kaczin żenidlo urosnie to zrozumiesz.

  • 23. Data: 2017-08-09 02:39:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Elektryki tez czastki stale wytwarzaja. Gdzies czytalem ze szybko opon ubywa.

    :-))) dobre, to Ci się udało.

    Każde auto, ktore potrafi się rozpędzać w 2,4 sekundy do setki jak Tesla
    P100D będzie szybko zużywał opony.

  • 24. Data: 2017-08-09 07:53:07
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.08.2017 o 14:53, elmer radi radisson pisze:

    > Generalnie, dalej utrzymujmy elektrownie weglowe bo to przeciez nasze
    > zloto, a bojmy sie atomu, to bedzie w istocie jak powyzej. Tylko
    > to chyba nie wina elektrycznosci?

    To miała być ironia?

    Atomowe elektrownie to taka sama ściema jak elektryczne samochody.

    Niby samochód elektryczny nie kopci, ale nikt nie wspomina o tym, że
    gdzie indziej musi się w zamian kopcić w dwójnasób.
    Z atomem jest podobnie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 25. Data: 2017-08-09 08:11:01
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.08.2017 o 15:06, Pszemol pisze:

    > To raz, a dwa - nawet gdyby "pośrednio" samochod elektryczny produkowal
    > więcej spalin to i tak byłoby lepiej dla miast w których żyją ludzie i
    > oddychają mniej zanieczyszczanym powietrzem.
    >
    > W elektrowniach masz spaliny w jednym miejscu, łatwiejsze do oczyszczenia,
    > kontrolowania. I co najważniejsze - budowane sa z dala od skupisk ludzkich
    > i mają wysokie kominy, nie jak rury wydechowe wydychają tam gdzie chodzą po
    > chodnikach dzieci.

    I w tych kominach, choćby chuj wie, jak wysokich, te spaliny
    automagicznie znikają?
    Ty to masz łeb!

  • 26. Data: 2017-08-09 10:04:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Jest cała prawda, półprawda i gównoprawda. Twoje doniesienie to druga
    > opcja. Przechodzić na elektryki należy ale równocześnie należy odchodzić
    > od węgla w elektrowniach.

    A powiedz ile trzeba zatruć środowiska żeby wyprodukować akumulatory i
    potem je utylizować, o tym jakoś już ekozjeby nie mówią.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 27. Data: 2017-08-09 10:05:52
    Temat: Re: Elektrościema [OT trochę]
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 19:14, Miller Artur pisze:
    > a czyje silniki wsadzał do samochodów Ford? swoje czy któreś z
    > "aferowych"? :) bo własnie przymierzam się do zakupu kilkuletniego
    > S-Max'a..

    Model S-Max wszedł na rynek w 2006 r. z dwoma silnikami benzynowymi 2.0
    (145 KM) i 2.5 Turbo (220 KM) oraz turbodieslami 1.8 TDCi (115 lub 125
    KM) 2.0 TDCi, również w dwóch wariantach mocy - 130 i 140 KM. W 2007 r.
    do gamy dołączył benzynowiec 2.3 o mocy 160 KM oraz 115-konny
    turbodiesel 2.0 TDCi. Na początku 2008 r. do gamy dołączył sinik 2.0
    Flexifuel oraz turbodiesel 2.2 TDCi (175 KM). Duże zmiany w ofercie
    silnikowej S-Max'a pojawiły się w 2010 r. Ford zaproponował wówczas
    benzynowe silniki 1.6 Ecoboost (160 KM), 2.0 Ecoboost (202 lub 240 KM) a
    także turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM) oraz 2.2 TDCi
    (200 KM). W 2011 r. wprowadzono jeszcze dwulitrowego benzynowca o mocy
    240 KM. Najbardziej godne polecenia silniki to benzynowy 2.0 (145 KM), w
    sam raz dla osób jeżdżących spokojnie i nie lubiących zbyt dużo wydawać
    na paliwo, doładowany benzynowiec 2.5 (220 KM), dla kierowców ceniących
    osiągi i nie liczących się zbytnio ze zużyciem paliwa, a także
    turbodiesel 2.0 TDCi (140 KM), konstrukcja francuskiego koncernu PSA
    (podobnie jak 2.2 TDCi), ekonomiczny a przy tym całkiem żwawy.

  • 28. Data: 2017-08-09 10:25:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Aug 2017 00:39:47 -0000 (UTC), Pszemol

    > Każde auto, ktore potrafi się rozpędzać w 2,4 sekundy do setki jak Tesla
    > P100D będzie szybko zużywał opony.

    Ale widziałeś opony "Moja Tesla"? No tak zjechanych kapci w relatywnie
    nowym (i bezwypadkowym, ba, bezstłuczkowym) samochodzie to już dawno nie
    widziałem. Niestety coś FB mi stoi, to nie wydłubię teraz fotki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-08-09 10:32:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Aug 2017 10:04:27 +0200, Chris

    > A powiedz ile trzeba zatruć środowiska żeby wyprodukować akumulatory i
    > potem je utylizować, o tym jakoś już ekozjeby nie mówią.

    Z drugiej strony jest produkcja silnika spalinowego, produkcja oleju i
    utylizacja tychże. O laniu się olejów na drogi nie wspomnę. Generalnie
    wszystko się wyrównuje, z tą różnicą, że elektryki mają ZNACZNIE mniejszy
    wpływ na degradację zdrowia ludzi poprzez brak tzw. niskiej emisji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-08-09 11:07:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Aug 2017 10:32:02 +0200, Myjk napisał(a):

    > ZNACZNIE mniejszy
    > wpływ na degradację zdrowia ludzi poprzez brak tzw. niskiej emisji.

    I po co tłumaczysz oczywiste rzeczy facetowi który używa słowa
    "elektrozjeby". Oprócz Chrisa jest tu i drugi model z którym nie warto
    gadać, niejaki Wiesiaczek. Uważam że należy staranniej dobierać
    rozmówców.
    --
    Jacek
    I hate haters.