  • 21. Data: 2010-05-04 00:30:05
    Temat: Re: (OT) Ekspert od procków Intela
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    news:db8ad$4bdf12d4$59641911$21081@news.upc.ie...
    > "miab" <m...@w...pl> wrote in message

    > ale podejrzewam ze bios della nie bedzie oferowal takich opcji

    Dobrze podejrzewasz :)

  • 22. Data: 2010-05-10 15:46:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > ilosc cache sie owszem liczy, ale ZTCW to beda to zapewne roznice
    > rzedu pojedynczych %, na pewno nie warte 200$ roznicy w tym przypadku
    >
    > nie umiem sie dokopac, ale bylo gdzies ciekawe porownanie e1200 z e2140
    > w ktorym roznice w szerokiej gamie programow nie przekraczaly 1% (to sa
    > takie same procki tyle ze maja odpowiednio 512KB i 1MB cache)

    Dodam dla celów archiwalnych że wsadziłem w tego Della SC440 procek E2200
    i działa bardzo dobrze... Dużo lepiej niż Celeron jaki tam siedział
    fabrycznie.

    Znalazłem w sieci że ktoś testował ten serwer też z serią E6300-E6700 ale są
    one trochę droższe od E2200 a różnica pewnie niewielka, więc sam chyba
    nie będę próbował.

    Serwer dostał też 2 GB ramu 667MHz unbuffered z ECC i też działa OK.
    Nie chciał działałać z pamięcią ECC typu buffered więc kupujcie tylko
    unbuffered.