  • 1. Data: 2010-04-22 21:50:57
    Temat: Dysk przenosny Toshiba StorE Art
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    CZy ktos orientuje sie jakiego producenta napedy montowane sa w dyskach
    Toshoba StorE Art ?
    Chodzi mi zarówno w obudowach czerwono-czarnych i czarnych.
    Po ostatnich przebojach z dyskami i niechęci do WD i Seagate, wolę dyski
    Toshiby lub Hitachi.

    br
    Marek

  • 2. Data: 2010-04-22 23:40:36
    Temat: Re: Dysk przenosny Toshiba StorE Art
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.22 23:50, vissim pisze:

    > CZy ktos orientuje sie jakiego producenta napedy montowane sa w dyskach
    > Toshoba StorE Art ?
    > Chodzi mi zarówno w obudowach czerwono-czarnych i czarnych.

    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -zewnetrzne-25-cala/toshiba-storeart-hddr500e04er-50
    0gb

    --
    Mar