  • 21. Data: 2015-11-04 20:30:57
    Temat: Re: Ekspert Konkolewski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n1dlee$mq8$...@n...news.atman.pl...
    On 04.11.2015 19:10, J.F. wrote:

    >Albo się na rowerantów pod GS w niedzielę zaczają;)

    ~80 tys kierowcow i ~80 tys rowerantow. Ale z rowerantow moze juz
    zrezygnowali :-)

    >Codziennie może nie, ale skoro ja osobiscie w tym roku dmuchałem pięć
    >razy (a przebiegów nadzwyczajnych nie mam), to znaczy, że przerób
    >mają.

    No - moze i maja.
    Ale nie musisz nawet dmuchac, zeby zauwazyc, ze sprawdzaja.

    Ale Warszawa duza, jak beda na losowym skrzyzowaniu, to moze i
    napotkasz raz na miesiac ... IMO to sie jednak powinno rzucac w oczy
    ... no ale jak dmuchales 5 razy, to faktycznie sie rzuca :-)

    >Może na Niemców polują - tam można mieć 0,5, wpadają biedaki
    >nieświadomi do Azji na zakupy i wynik jest;)

    Na oko to na wszystkich. Kazali, to stoja i sprawdzaja. A potem
    wpisuja w miesieczne sprawozdania ilosc kontroli :-)

    J.

  • 22. Data: 2015-11-04 22:37:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Oczywiście, że trochę żartuję ale dlaczego jedno świeci do góry a
    > drugie na dół? W głównej mierze to są takie przypadki.

    Np źle włożona żarówka. Sam tak ostatnio zrobiłem - włozyłem noskiem w
    drugą stronę i juz była źle ułożona.
    Zresztą w jakimś celu lampy mają mozliwośc ustawiania wysokości swiecenia -
    raczej nie w celu napraw po szkodo-całkowitych :)

  • 23. Data: 2015-11-04 22:37:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Albo się na rowerantów pod GS w niedzielę zaczają;)

    Rowerzysci juz automagicznie przestali stwarzac zagrozenie.

  • 24. Data: 2015-11-04 22:45:42
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Np źle włożona żarówka.
    >Sam tak ostatnio zrobiłem - włozyłem noskiem w
    > drugą stronę i juz była źle ułożona.

    Bardzo ciekawe i udało się zapiać? Musisz mieć wybitne zdolności:)

    > Zresztą w jakimś celu lampy mają mozliwośc ustawiania wysokości swiecenia -
    > raczej nie w celu napraw po szkodo-całkowitych :)

    Niezależnie regulowane, jeden w dól, drugi do góry? W którym, bo się nie
    spotkałem?

  • 25. Data: 2015-11-04 22:54:11
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Rowerzysci juz automagicznie przestali stwarzac zagrozenie.

    Nic się nie zmieniło oprócz tego, że pijany rowerzysta powyżej 0,5
    promila przestał być przestępcą. Popełnił wykroczenie, ale kara może być
    równie dotkliwa ja była.

  • 26. Data: 2015-11-04 22:54:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.11.2015 22:37, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Rowerzysci juz automagicznie przestali stwarzac zagrozenie.

    Ale do statystyki liczą się nadal. Ba - jak trzeźwy kierowca rozjedzie
    na czerwonym pieszego po piwie, to dalej jest to wypadek z udziałem
    nietrzeżwego.

    Shrek.

  • 27. Data: 2015-11-04 23:00:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.11.2015 20:12, J.F. wrote:

    > W jednym wojewodztwie mamy tych alkotestow ~350. Fakt, ze duze wojewodztwo.
    > Co w sumie niewiele zmienia w dotychczasowej dyskusji - nadal IMO
    > musieliby stac codziennie w kilku punktach Warszawy po te ~3h.
    > Stoja ?

    Skoro dmuchałem w Warszawie 5 razy a statystycznie powinieniem niecały
    jeden raz. to tak.

  • 28. Data: 2015-11-05 04:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Bardzo ciekawe i udało się zapiać? Musisz mieć wybitne zdolności:)

    Jak sie gmera reka za lampa na slepo a na dworze zimno to wszystko sie uda.

    > Niezależnie regulowane, jeden w dól, drugi do góry? W którym, bo się
    > nie spotkałem?

    Mowie o mechanicznej regulacji na lampie.

  • 29. Data: 2015-11-05 08:19:18
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jak sie gmera reka za lampa na slepo a na dworze zimno to wszystko sie uda.

    To jakiś wyjątkowy przypadek.

    > Mowie o mechanicznej regulacji na lampie.

    Tu się zgodzę, najczęściej po dzwonie blacharze przykręcają
    niewyregulowany reflektor a użytkownik później ma to w dupie. Dopiero
    jak się trafi diagnosta pedant na przeglądzie to ustawi i doliczy do
    rachunku :P

  • 30. Data: 2015-11-05 10:27:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > To jakiś wyjątkowy przypadek.

    Ze zimno, ze sie gmera czy ze sie da? ;-P

> [...]
    > niewyregulowany reflektor a użytkownik później ma to w dupie. Dopiero
    > jak się trafi diagnosta pedant na przeglądzie to ustawi i doliczy do

    I potem wieczorem jak sie jedzie to co chwila jakis oslepiacz. :(