  • 121. Data: 2022-04-06 11:10:22
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Mam router, mam też więcej niż jednego kompa.
    > I na każdym propozycje od YT się różnią.
    > Ale bywają przypadki kiedy kiedy jakiś film jest wciskany
    > prawie na wszystkie.
    > Ale to pojedynczy film a nie cała propozycja/oferta.

    Tu, jak ona twierdzi, się to powtarza. Twierdzi też, że cały czas jest
    zalogowana do YT. Ja nie widzę żadnych propozycji, o które mógłbym
    posądzić ją :)

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 122. Data: 2022-04-09 12:37:59
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    > Wstążeczka Cię razi? Na ruskim żołdzie jesteś?
    >
    > [...]
    A ty na czyim jesteś? A może jesteś jakimś sługa ukraińców, jak rzecznik
    z MZ?
    Czy chociaż raz nie możemy dać sobie na wstrzymanie i nie wpieprzyć się
    w jakąś narodowa katastrofę? Tak was wszystkich ręce świerzbią żeby z
    Polski zrobić pogorzelisko albo żeby wszyscy zbankrutowali bo jako
    jedyni wprowadzimy takie sankcje że ruscy co najwyżej wzruszą ramionami,
    a my się nakryjemy nogami. Kto jeszcze pamięta co dało np. wstrzymanie
    eksportu jabłek?
    Piotrek

  • 123. Data: 2022-04-09 12:48:46
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    > musisz ze zdjęciami z Halą Stulecia wyjeżdżać? I tak dobrze, żeś
    > zdjęcia ze swastyką nie znalazł.

    Prawda boli? U nas TVN musi robić specjalną akcję z wafelkami i tortem
    żeby sprzedać narrację ze u nas sami faszyści. Oni sami sobie takie
    flagi szyją i nic nie można powiedzieć, bo zostaniesz ruskim trolem.
    Nawet facebook zmienił zasady i Azow nie podlega cenzurze i już nie jest
    faszystowski. Czy to jest normalne? Czy można jeszcze myśleć i zadawać
    pytania, czy została już tylko jedna racja i bieg leminga w wyznaczonym
    przez media kierunku?

    > Chyba masz jakiś nacjonalistyczny problem. Nasz sąsiad został
    Ciekawe kto zasłanie dyktą rzeźby na cmentarzu. Kto zakazał właśnie
    używania języka polskiego w szkołach (poza lekcjami polskiego, na
    przerwie trzeba tylko po ukraińsku). Dlaczego Duda składał wieńce w
    jakimś rowie (bo w jakieś bardziej godne miejsce go nie wpuścili). Kto
    ogłasza akcje typu rok UPA, rok Bandery? No ale to my jesteśmy
    faszystami i mamy problem.

    Piotrek

  • 124. Data: 2022-04-09 12:57:22
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-03-25 o 18:52, Kaczin pisze:
> [...]
    -1.jpg

    > Strasznie boli cię dupa. Masz jakieś związki z sowietami?

    Spokojnie, ciebie tez zaboli. Poczekajmy jeszcze trochę jak się kryzys
    rozwinie, minie ta umysłowa sraczka i przyjdzie otrzeźwienie. Jak
    wszyscy z biedy zaczną żreć gruz albo jeszcze coś i na nas spadnie to
    wtedy będzie płacz i zdziwienie. Na razie każdy kto racjonalnie próbuje
    coś tłumaczyć to troll albo onuca.
    Najlepiej zresztą popatrzeć na Zachód, na ta cudowną EU. Tam nikt się
    nie wyrywa, sankcje symboliczne żeby sobie gospodarki nie rozwalić, jak
    można to i jakąś rakietę się opchnie ruskim, dużo się gada ale nie robi
    nic co może być szkodliwe teraz lub w przyszłości. Tylko u nas sami
    zbawcy świata, z szabelką na głowice atomowe. Co tam gospodarka, co tam
    kryzys, co tam wiszące nad głową bankructwa ludzi z kredytami, co tam
    150 tyś ludzi zmarłych z powodu zamknięcia szpitali. Najważniejsze to
    krzyczeć Putin debil i chuj, oflagować się i zakrzyczeć każdego kto
    myśli inaczej.

    Piotrek

  • 125. Data: 2022-04-09 13:22:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Dmochowski napisał:

    > ruscy co najwyżej wzruszą ramionami, a my się nakryjemy nogami.
    > Kto jeszcze pamięta co dało np. wstrzymanie eksportu jabłek?

    Nikt nie pamięta. Ci co by mogli, ze wzruszenia pomarli, uprzednio
    nakrywszy się nogami.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 126. Data: 2022-04-09 14:46:23
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Piotr Dmochowski napisał(a):

> [...]
    > jakimś rowie (bo w jakieś bardziej godne miejsce go nie wpuścili). Kto
    > ogłasza akcje typu rok UPA, rok Bandery? No ale to my jesteśmy

    Jest tego znacznie więcej, a wszystko do kupy razem wzięte i tak
    nie uzasadnia wojny. Patologiczna mateczka rasija w celu skarcenia
    swojego równie patologicznego dziecka wyrywa mu ręce zamiast dać
    mu klapsa.

    To że usa skurwiły się ostatnimi wojnami nie daje rosji żadnego prawa napaści
    na ukrainę. Po prostu jedni równają do drugich i tyle.
    Co to jest rosja? Jest to gospodarka holandii, belgii + 1/2 gospodarki PL,
    a stroszą pióra jak by byli pierwszą/drugą potęgą świata.
    https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/tpo
    m/27/tpom2705.pdf
    Krótko mówiąc, ten typ tak ma, typ konkurencyjny tj. usa ma podobnie.

    W poprzednim stuleciu zachód ratował dupę mateczki rasiji min. 3x.
    1. https://www.youtube.com/watch?v=XCcQMAZOgI4 od głodu w okolicach 1921r
    2. od przegranej z Hitla dostarczając im tanki, żywność, broń etc. Mimo tego
    mateczka rasija wszystkie glorie przypisuje .... sobie
    https://pbs.twimg.com/media/FPDjCApXMAsQPr1?format=j
    pg&name=medium
    3. w latach 92 ... też od głodu
    https://twitter.com/Skrepo_history/status/1491907528
    808087556

    I tak kiedy zachód utuczy mateczkę rasiję, ta zamiast rozwijać przemysł
    i ogólny dobrobyt ludzi jak reszta cywilizacji, ta inwestuje w zbrojenia.
    No a teraz podobno mateczka rasija znów po tym jaką zachód trochę utuczył
    znów czuje się zagrożona. I oberek gramy od początku!

  • 127. Data: 2022-04-09 14:54:16
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Piotr Dmochowski napisał(a):
    Kto jeszcze pamięta co dało np. wstrzymanie
    > eksportu jabłek?

    Pamiętam. Przed jabłkami były kurczaki.
    Jabłka? Myk czysto piaroski mający uderzyć w masy plantatorów/zbieraczy.
    Przecież mateczka rasija nie jest tak głupia żeby sama odcięła się
    od PL/zachodniego hi-techu. Od jabłek mogła odciąć się spokojnie bez uszczerbku dla
    własnej
    gospodarki.

  • 128. Data: 2022-04-09 21:05:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy to jest normalne? Czy można jeszcze myśleć i zadawać pytania, czy
    > została już tylko jedna racja i bieg leminga w wyznaczonym przez media
    > kierunku?

    To przerażające zjawisko zaczęło się dużo wcześniej i ma związek z
    popularyzacją mediów społecznościowych. Ludzie zatracili umiejętność
    dyskusji.

    --
    Przylatuje mucha do WC Donald's i mówi:
    - Kupę proszę.

  • 129. Data: 2022-04-10 09:31:21
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Arnold Ziffel wrote:

    > To przerażające zjawisko zaczęło się dużo wcześniej i ma związek z
    > popularyzacją mediów społecznościowych. Ludzie zatracili umiejętność
    > dyskusji.

    Po prostu trzeba przeczekać ten amok. Złoży się pod własnym ciężarem:
    https://www.money.pl/gospodarka/rzad-zaspal-i-w-popl
    ochu-szuka-pieniedzy-pojawil-sie-nowy-pomysl-6755786
    047543936a.html

    Tyle z perspektywy globalej. Lokalnie, dosłownie z własnego podwórka, to
    sąsiadka, świeża wdowa z trójką dzieci, właśnie dowiedziła się, że dla
    jej dzieci nie będzie miejsca w przedszkolu publicznym i musi jakoś
    poradzić sobie sama. Dla kogo te miejsca są nie napiszę, bo sługa nie
    powinien źle mówić o swym panu.

    To się skończy źle, może nawet krwawo. Na szczęście pod koniec czerwca
    domykam program całkowitego odpięcia swoich źródeł dochodów od złotówki
    i Pinkio może wypuszczać Krakena. Będę się uważnie przyglądał, popcorn mam.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 130. Data: 2022-04-10 14:23:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Wyderski <b...@p...com> wrote:

    > Po prostu trzeba przeczekać ten amok. Złoży się pod własnym ciężarem:

    Zdecydowanie.

    Natomiast zjawisko polaryzacji, zamykania się w swoich bańkach, zaniku
    umiejętności dyskusji, obrażania (i, co bardziej przerażające, prób
    zastraszania i uciszania, cenzurowania) tych, którzy mają inne zdanie,
    będzie trwało dalej.

    Jest taka książka:

    https://www.goodreads.com/book/show/11324722-the-rig
    hteous-mind

    Jeszcze nie czytałem, jest na liście do przeczytania.

    Powszechne (i w wielu kręgach już znormalizowane) zjawisko cenzurowania
    obiektywnych prawd i historii to coś, co realnie mnie przeraża.

    Niektórzy mówią, że mam obsesję na punkcie wolności słowa. Nie
    dostrzegają, że wolność słowa to najważniejsze, co mamy.

    > To się skończy źle, może nawet krwawo.

    Też tak myślę.

    > Na szczęście pod koniec czerwca domykam program całkowitego odpięcia
    > swoich źródeł dochodów od złotówki i Pinkio może wypuszczać Krakena.
    > Będę się uważnie przyglądał, popcorn mam.

    Zazdroszczę. Ja zarabiam w PLN, choć sporą część oszczędności
    przewalutowałem (EUR, USD, CHF).

    --
    "Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
    spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile