    From: Piotr Wyderski <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EdW - R.I.P?
    Date: Sun, 10 Apr 2022 09:31:21 +0200

    Arnold Ziffel wrote:

    > To przerażające zjawisko zaczęło się dużo wcześniej i ma związek z
    > popularyzacją mediów społecznościowych. Ludzie zatracili umiejętność
    > dyskusji.

    Po prostu trzeba przeczekać ten amok. Złoży się pod własnym ciężarem:
    https://www.money.pl/gospodarka/rzad-zaspal-i-w-popl
    ochu-szuka-pieniedzy-pojawil-sie-nowy-pomysl-6755786
    047543936a.html

    Tyle z perspektywy globalej. Lokalnie, dosłownie z własnego podwórka, to
    sąsiadka, świeża wdowa z trójką dzieci, właśnie dowiedziła się, że dla
    jej dzieci nie będzie miejsca w przedszkolu publicznym i musi jakoś
    poradzić sobie sama. Dla kogo te miejsca są nie napiszę, bo sługa nie
    powinien źle mówić o swym panu.

    To się skończy źle, może nawet krwawo. Na szczęście pod koniec czerwca
    domykam program całkowitego odpięcia swoich źródeł dochodów od złotówki
    i Pinkio może wypuszczać Krakena. Będę się uważnie przyglądał, popcorn mam.

    Pozdrawiam, Piotr