  • 111. Data: 2022-04-05 14:52:42
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

> [...]
    ia-Accounts/dp/125019668X

    > Wiem i co ważniejsze widzę jak algorytm na siłę mi wciska kanał
    > i tematykę jaka mnie nie interesuje.

    Gorzej jak dwie osoby (lub więcej) korzystają z tego samego IP. Kumplowi
    ciągle YT proponował filmy z porodów, bo żona oglądała, przygotowując się
    do tej czynności. Obecnie moja dziewczyna zmaga się z filmami o działaniu
    wind, bo się wkręciłem (na swoim sprzęcie i na swoim koncie -- jedyne co
    nas łączy z punktu widzenia internetu to IP i być może lokalizacja
    wykradana z telefonu).

    --
    W poczekalni u psychiatry wariaci wyzywają się wzajemnie:
    - Świr, świr.

  • 112. Data: 2022-04-05 15:08:14
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Dopuki propozycje mnie zadawalają nie widzę sensu rejestracji
    > i podawania YT danych o mnie. :-)

    Nikt nie powiedział, że dane muszą być prawdziwe :)

    Ja już od dawna nigdzie w internecie nie podaję prawdziwych danych, o ile
    nie ma to związku z moim realnym życiem.

    --
    Leci sobie nietoperz, leci, leci, leci i nagle sruuu... przypierdzielił
    w drzewo. Osunął się na dół po konarach, otrzepał swoje skrzydełka i

  • 113. Data: 2022-04-05 15:10:07
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Nie muszę YTbowi podawać wieku, adresu ani numeru telefonu. :-)

    Wiek podałem fałszywy, adresu ani numeru telefonu nie podawałem :) YT chce
    numer, ale nie wymusza podawania.

    Jakby wymusił, to mam osobny numer telefonu do podawania w dziwnych
    miejscach. Numer, który przez 95% czasu jest wyłączony.

    --
    W ciemnościach podczas seansu filmowego słychać podniesiony głos kobiety:
    - Niech pan natychmiast zabiera swoje ręce!

  • 114. Data: 2022-04-05 15:39:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arnold,

> [...]
    > wind, bo się wkręciłem (na swoim sprzęcie i na swoim koncie -- jedyne co
    > nas łączy z punktu widzenia internetu to IP i być może lokalizacja

    Jakbyś używał konta Google, to IP nie ma znaczenia - dostaniesz
    spersonalizowane pod siebie. Dobrze spersonalizowane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 115. Data: 2022-04-05 16:19:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nikt nie powiedział, że dane muszą być prawdziwe :)
    >
    > Ja już od dawna nigdzie w internecie nie podaję prawdziwych danych, o ile
    > nie ma to związku z moim realnym życiem.

    A potem zmienią ustawienia konta i trzeba będzie dostać nowe
    hasełko na numer telefonu który nie musiał być prawdziwy. :-)

    Avast.

  • 116. Data: 2022-04-05 16:21:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > wind, bo się wkręciłem (na swoim sprzęcie i na swoim koncie -- jedyne co
    > nas łączy z punktu widzenia internetu to IP i być może lokalizacja

    Jesteś pewny że nie chodzi o ten sam komputer?
    Bo ten sam numer IP to ma sporo osób.

    Avast.

  • 117. Data: 2022-04-05 21:09:07
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > A potem zmienią ustawienia konta i trzeba będzie dostać nowe
    > hasełko na numer telefonu który nie musiał być prawdziwy. :-)

    To prawda, tak może być. Z drugiej strony telefon zawsze możesz zgubić :)
    Teraz jest wymuszane 2FA, ale ja wybrałem hasła jednorazowe. Wygenerowałem
    sobie, wydrukowałem i mam.

    --
    Jaki śliczny z ciebie chłopiec! - wykrzykuje ciocia.
    - Nosek masz po mamusi, oczy po tatusiu, usta po babci...

  • 118. Data: 2022-04-05 21:10:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Jesteś pewny że nie chodzi o ten sam komputer?

    Jestem, każde z nas ma swój komputer.

    > Bo ten sam numer IP to ma sporo osób.

    My (czy też nasz router) mamy publiczny IP, NAT jest dopiero w mieszkaniu.

    --
    Babcia do wnuka który bawi się telefonem:
    - Wnusiu twoje pokolenie to jest uzależnione od technologii!

  • 119. Data: 2022-04-05 21:11:20
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jakbyś używał konta Google, to IP nie ma znaczenia - dostaniesz
    > spersonalizowane pod siebie. Dobrze spersonalizowane.

    Ja na pewno jestem zalogowany, a czy ona... musiałbym spytać. Tak czy
    inaczej ja raczej nie dostaję rekomendacji, o które posądzałbym ją.

    --
    Na podwórku rozmawiają 2 koguty:
    - Czy ty z ta kura to chodzisz na poważnie czy tylko dla jaj?

  • 120. Data: 2022-04-06 01:50:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Jestem, każde z nas ma swój komputer.

    > My (czy też nasz router) mamy publiczny IP, NAT jest dopiero w mieszkaniu.

    Mam router, mam też więcej niż jednego kompa.
    I na każdym propozycje od YT się różnią.
    Ale bywają przypadki kiedy kiedy jakiś film jest wciskany
    prawie na wszystkie.
    Ale to pojedynczy film a nie cała propozycja/oferta.

    Avast.