  • 1. Data: 2013-03-21 20:38:27
    Temat: Eagle - jak wypełnić całą płytkę masą?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Pewnie to banał, ale jakoś nie mogę się doszukać odpowiedniej opcji.
    Mianowicie przy wypełnianiu płytki polygonem GND zostaje zachowany
    odstęp od obrysu płytki, zapewne z uwagi na ustawioną wartość isolate.
    Da się coś ustawić tak, żeby program zalał masą płytkę po brzegi?

    To samo z otworami pod śrubki - można ustawić wyjątek, żeby isolate ich
    nie dotyczyło?

  • 2. Data: 2013-03-22 13:56:22
    Temat: Re: Eagle - jak wypełnić całą płytkę masą?
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > Da się coś ustawić tak, żeby program zalał masą płytkę po brzegi?
    >
    > To samo z otworami pod śrubki - można ustawić wyjątek, żeby isolate ich
    ja to robię tak :
    klik DRC -> zakładka DISTANCE wartość Copper/ Dimension na 0 i działa
    pzdr.

  • 3. Data: 2013-03-22 14:02:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.03.2013 20:38, Atlantis wrote:
> [...]
    > Da się coś ustawić tak, żeby program zalał masą płytkę po brzegi?
    >
    > To samo z otworami pod śrubki - można ustawić wyjątek, żeby isolate ich

    Nie. Ale możesz w DRC ustawić odległość miedź-dimension na 0.

    Michoo