  • 41. Data: 2005-08-10 21:39:34
    Temat: Re: EXATEL czy ENERGIS ?
    Od: Kajetan Staszkiewicz <vegeta[-no-spam-]@tuxpowered.net>

    Dnia środa, 10 sierpnia 2005 23:04, Lesio napisał(a):

    > A sprawdz mtr jak idzie droga do allegro :)

    Z TKT? Bardzo ładną.

    --
    | pozdrawiam | powered by Slackware, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 42. Data: 2005-08-10 21:43:31
    Od: Lesio <3...@p...FyMy>

    Kajetan Staszkiewicz napisał(a):

    > Z TKT? Bardzo ładną.

    Aktualnie tak, wczesniej GTS lecialo, a jeszcze wczesniej Tepsa.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 43. Data: 2005-08-19 21:11:46
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lesio napisał:

    > Aktualnie tak, wczesniej GTS lecialo, a jeszcze wczesniej Tepsa.

    Taa, ale na DSLu w tkt do samej bramy już mam 32ms
    Jak to robi tepsa, że ma 3 razy lepsze czasy na dslach?
    --
    Olek

  • 44. Data: 2005-08-20 07:59:20
    Od: PZ <p...@m...com>

    Olek napisał(a):
    > Użytkownik Lesio napisał:

    > Taa, ale na DSLu w tkt do samej bramy już mam 32ms
    > Jak to robi tepsa, że ma 3 razy lepsze czasy na dslach?

    DSL to technologia dostepowa, ostatniej mili wiec modulacja i to ze jest
    wolniejsza w sensie kb/s powoduje, ze czasy rosna. 32ms to czas ok.

    PZ

  • 45. Data: 2005-08-21 12:52:34
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik PZ napisał:
    > DSL to technologia dostepowa, ostatniej mili wiec modulacja i to ze jest
    > wolniejsza w sensie kb/s powoduje, ze czasy rosna. 32ms to czas ok.

    Ale w tpsa jest ta sama technologia, a jakoś się dało do bramy uzyskać
    10 ms, do samego końca czyli wspomnianego wyżej Onetu mam mniej bo 22 ms.
    Piszę o tym niejako OT ale to w odpowiedzi na zachwyty nad tkt. Nie na
    całej linii u nich jest tak pięknie.

    PS. Już chyba 4ty miesiąc czekam na przypisanie jakiegokolwiek revdnsa
    do IP tego dsla z tkt :/
    --
    Olek