eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2010-02-11 15:13:43
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 15:43:30 +0100, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >> W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy
    >> miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny.
    >> I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa
    >> przy najblizszym cyklu.

    >tylko na taką umowę to klient powinien się zgodzić :]
    >wpychanie na siłę jest metodą na wyru...oszukanie ;) klienta godną firm
    >prowadzonych prze Pana Kazia (przepraszam wszystkich Kazimierzy :]), a
    >nie wielką korporację o nazwie ERA
    >co więcej dziwnym zbiegiem okoliczności GG (i ta dziwna umowa) "samo
    >się" im włączyło z 31.12.2009 na 1.01.2010 :]

    A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na
    oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce
    przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem.

    No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza.

    Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    jak nie, to kara :-)

    Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
    - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
    zawsze za akcja klienta.

    J.



  • 12. Data: 2010-02-11 15:32:57
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-02-11 16:13:
    > A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na
    > oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce
    > przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem.
    żadne umowy, to pre-paid'y są :]

    >
    > No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza.
    hehehe.... no właśnie kolejny raz obserwuję jak ten system się myli...
    jakoś nigdy się nie pomylił na korzyść klienta
    nie dalej jak miesiąc temu przechodziłem przez to samo, tylko "system"
    wyzerował konta... qrde, nie mógł dodać po 1000PLNów?? ;]

    > Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    > potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    > powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    > jak nie, to kara :-)
    sztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :]

    > Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
    > - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
    > zawsze za akcja klienta.
    z mojej współpracy z ERĄ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało

    na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów
    ich braku kompetencji) odpowiadają ludzie co nawet do końca nie
    przeczytali maila tylko klikają jakąś standardową formułkę i "ticket"
    odhaczony

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 13. Data: 2010-02-11 17:11:29
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 16:32:57 +0100, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >> Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    >> potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    >> powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    >> jak nie, to kara :-)
    >sztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :]

    Kontrole nadal mozna zlecic, tylko trudniej wtedy rzetelnosc
    skontrolowac.

    >> Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
    >> - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
    >> zawsze za akcja klienta.
    >z mojej współpracy z ERĄ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało
    >na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów
    >ich braku kompetencji)

    Ale ja po prostu nie musialem z nimi korespondowac wcale :-)

    J.


  • 14. Data: 2010-02-11 20:22:29
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-02-11 18:11:
    > On Thu, 11 Feb 2010 16:32:57 +0100, Paweł Gąska wrote:
    >> W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    >>> potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    >>> powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    >>> jak nie, to kara :-)
    >> sztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :]
    >
    > Kontrole nadal mozna zlecic, tylko trudniej wtedy rzetelnosc
    > skontrolowac.
    >
    >>> Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
    >>> - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
    >>> zawsze za akcja klienta.
    >> z mojej współpracy z ERĄ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało
    >> na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów
    >> ich braku kompetencji)
    >
    > Ale ja po prostu nie musialem z nimi korespondowac wcale :-)
    to tylko ja mam taki niefart, że raz na dwa miesiące mam jakąś grubszą
    aferę na kasę i muszę się upominać o zwroty od nich?? "... a łyżka na
    to.... niemożliwe" ;)

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 15. Data: 2010-02-11 20:57:07
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 21:22:29 +0100, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> z mojej współpracy z ERĄ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało
    >>> na 80% pism do węża BOA
    >> Ale ja po prostu nie musialem z nimi korespondowac wcale :-)

    >to tylko ja mam taki niefart, że raz na dwa miesiące mam jakąś grubszą
    >aferę na kasę i muszę się upominać o zwroty od nich?? "... a łyżka na
    >to.... niemożliwe" ;)

    Byc moze po prostu twoje Blueconnecty sa na tyle specyficzne, ze tam
    system ma problemy. Mnie nie wlaczaja dziwnych uslug.

    Choc nie, przepraszam, wlaczyli mi e-fakture. Mialem sie sprzeciwic
    dla zasady, ale w sumie sie pogodzilem.

    J.


  • 16. Data: 2010-02-15 13:32:42
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-11 16:32, Paweł Gąska pisze:
    > na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów
    > ich braku kompetencji) odpowiadają ludzie co nawet do końca nie
    > przeczytali maila tylko klikają jakąś standardową formułkę i "ticket"
    > odhaczony

    Ja w sieci Minus miałem to samo. Jak miałem abonament. Oj, jaki naiwny
    byłem, że konsultanci są po to, żeby rozwiązać moje problemy.... ;)
    --
    | TOMASZEK nie lubi:
    | ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
    | lewej strony mocy^


  • 17. Data: 2010-02-18 13:24:28
    Temat: ankieta satysfakcji z BOA - było: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
    z dnia: 2010-02-11 16:32:
    >> Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    >> potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    >> powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    >> jak nie, to kara :-)
    > sztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :]
    hehehe... cisza od tygodnia, ale za to dostałem ankietę satysfakcji z
    obsługi przez BOA

    myślę sobie... poklikam, co mi tam ;)

    klikam kolejne strony i natrafiam na powód kontaktu z wężem BOA i czy
    dostałem odpowiedź (do klikania pierdoły typu, oferta, usługi, etc.) -
    reklamacji nie ma, więc klikam inne i piszę "reklamacja ponad 200 kart
    BC" oraz zaznaczam NIE w opcji czy BOA odpowiedziało, klikam dalej i ZONK
    cyt.
    Serwis chwilowo niedostepny. Przepraszamy.

    no to wracam do ankiety wybieram jakąś pierdołę i zaznaczam, że
    odpowiedzieli i TADAM serwer działa

    <rotfl> padłem
    to się nazywa obiektywna ankieta, kolejne gratulacje dla ERY :]

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: