  • 1. Data: 2010-02-13 18:38:18
    Temat: Simplus nie blokuje karty na przychodzące
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Simplus nie stosuje polityki ważności karty na połączenia przychodzące.
    Od czasu do czasu zaloguje się i można do mnie dzwonić, minął już rok od
    ostatniego doładowania i zerowego stanu konta.
    Nie wiem, może to standard i żadna nowość.
    Tym samym nie pozbywamy się swojego dawnego starego numeru gdyby ktoś tam
    miał na dnie szuflady..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-02-13 18:59:37
    Temat: Re: Simplus nie blokuje karty na przychodzące
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Simplus nie stosuje polityki ważności karty na połączenia przychodzące.

    Zaden operator w zasadzie nie blokuje karty na przychodzace.
    Po prostu po jakims czasie nastepuje dezaktywacja karty - do jakiegos tam
    czasu odwracalna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-13 19:24:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-02-2010 o 19:59:37 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Zaden operator w zasadzie nie blokuje karty na przychodzace.
    > Po prostu po jakims czasie nastepuje dezaktywacja karty - do jakiegos tam
    > czasu odwracalna.

    No taką dezaktywacje miałem na myśli :) Bo to ostatnie stadium życia sima.
    Pierw blokada na wychodzące, później (wg "ostrzeżeń" informacyjnych
    operatorów) blokada przychodzących czyli agonia a na końcu trup, death
    całkowity.
    Takiego trupa całkowitego miałem w TT, ale konsultant z salonu mi go
    wskrzesił, po agonii 2 letniej. Musiałem zapłacić haracz doładowując numer
    ale środki przeznaczyłem na przeniesienie do Fresha. Bo szkoda numeru
    było, pozłacany :) (no wg Allegro to złoto pierwszej próby)
    A widać Simplus nie stosuje już w ogóle deaktywacji kart.

  • 4. Data: 2010-02-13 22:37:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 20:24:38 +0100, Piotr M wrote:
    >A widać Simplus nie stosuje już w ogóle deaktywacji kart.

    Mysle ze stosuje. Moze po prostu trafiles na ulgowy moment.
    Klienci jednak rezygnuja, a numerow brakuje.

    Jeszcze jedna kwestia czy karta sobie lezy w szufladzie, czy w
    telefonie i czasem cos odbiera. Przychodzace spoza sieci - czysty
    zysk. Choc jesli ktos odbiera .. to czemu nie sciagnac z niego paru
    zlotych za utrzymanie numeru :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-02-13 22:48:29
    Temat: Re: Simplus nie blokuje karty na przychodzšce
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-02-2010 o 23:37:09 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > telefonie i czasem cos odbiera. Przychodzace spoza sieci - czysty
    > zysk. Choc jesli ktos odbiera .. to czemu nie sciagnac z niego paru

    Leży w szufladzie, hmm, ze 3 razy w miesiącu, czasem jeden raz w miesiącu,
    czasem jeden raz na 2 m-ce raz, użyta aby wykonać przychodzącą darmową
    (dla nadawcy) rozmowę z Plusa. I nic poza tym.
    Także same straty dla Plusa :)

    To jeżeli nie jest regułą taki przypadek to faktycznie trafiłem w jakąś
    ulgę.
    Tylko pytanie w jakim sensie ulgę.
    System dobre serce dostał.. ;)
    Program operacyjny do utrupiania simów to program, nie może robić
    wyjątków..

  • 6. Data: 2010-02-15 16:21:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 23:48:29 +0100, Piotr M wrote:
> [...]
    >Tylko pytanie w jakim sensie ulgę.
    >System dobre serce dostał.. ;)
    >Program operacyjny do utrupiania simów to program, nie może robić

    Moze byc recznie zapuszczany, moze ma ambitniejsze kryteria kasowania,
    a moze np jak beda potrzebowali setke kolejnych numerow dla jakiejs
    firmy, to sie zalapiesz z sasiadami :-)

    J.