-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
Date: Thu, 11 Feb 2010 16:13:43 +0100
Organization: -
Lines: 32
Message-ID: <c...@4...com>
References: <hl0gkn$lmn$1@news.onet.pl> <6...@4...com>
<hl0ipe$idu$3@inews.gazeta.pl>
<t...@4...com> <hl152b$l76$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265901216 26638 82.143.187.50 (11 Feb 2010 15:13:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 15:13:36 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:988967
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 11 Feb 2010 15:43:30 +0100, Paweł Gąska wrote:
>W odpowiedzi na maila od J.F.
>> W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy
>> miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny.
>> I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa
>> przy najblizszym cyklu.
>tylko na taką umowę to klient powinien się zgodzić :]
>wpychanie na siłę jest metodą na wyru...oszukanie ;) klienta godną firm
>prowadzonych prze Pana Kazia (przepraszam wszystkich Kazimierzy :]), a
>nie wielką korporację o nazwie ERA
>co więcej dziwnym zbiegiem okoliczności GG (i ta dziwna umowa) "samo
>się" im włączyło z 31.12.2009 na 1.01.2010 :]
A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na
oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce
przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem.
No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza.
Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
jak nie, to kara :-)
Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
- troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
zawsze za akcja klienta.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.10 15:32 Paweł Gąska
- 11.02.10 17:11 J.F.
- 11.02.10 20:22 Paweł Gąska
- 11.02.10 20:57 J.F.
- 15.02.10 13:32 Tomaszek
- 18.02.10 13:24 Paweł Gąska
Najnowsze wątki z tej grupy
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=