-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
Date: Thu, 11 Feb 2010 16:13:43 +0100
Organization: -
Lines: 32
Message-ID: <c...@4...com>
References: <hl0gkn$lmn$1@news.onet.pl> <6...@4...com>
<hl0ipe$idu$3@inews.gazeta.pl>
<t...@4...com> <hl152b$l76$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265901216 26638 82.143.187.50 (11 Feb 2010 15:13:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 15:13:36 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:988967
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 11 Feb 2010 15:43:30 +0100, Paweł Gąska wrote:
>W odpowiedzi na maila od J.F.
>> W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy
>> miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny.
>> I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa
>> przy najblizszym cyklu.
>tylko na taką umowę to klient powinien się zgodzić :]
>wpychanie na siłę jest metodą na wyru...oszukanie ;) klienta godną firm
>prowadzonych prze Pana Kazia (przepraszam wszystkich Kazimierzy :]), a
>nie wielką korporację o nazwie ERA
>co więcej dziwnym zbiegiem okoliczności GG (i ta dziwna umowa) "samo
>się" im włączyło z 31.12.2009 na 1.01.2010 :]
A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na
oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce
przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem.
No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza.
Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
jak nie, to kara :-)
Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
- troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
zawsze za akcja klienta.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.10 15:32 Paweł Gąska
- 11.02.10 17:11 J.F.
- 11.02.10 20:22 Paweł Gąska
- 11.02.10 20:57 J.F.
- 15.02.10 13:32 Tomaszek
- 18.02.10 13:24 Paweł Gąska
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- Gemini
- roaming
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
Najnowsze wątki
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-24 Spawanie filamentem
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk