  • 11. Data: 2010-05-07 20:51:02
    Temat: Re: ERA: najebalo im...
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > O widzisz!
    > Chyba sie zainteresuje i poczytam 3-letnia umowe moich rodziców z tak tak
    > fonem :)))
    > Od roku bym ich chetnie przeniosl do playa, bo bezsensownie kumuluja kase na
    > koncie...

    Obawiam się, że Era tak głupia nie jest, a trafić na listę dłużników nie każdego
    interesuje...

  • 12. Data: 2010-05-07 20:55:07
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > bardzo wątpliwa - brak jest w umowie kwoty ulgi, która by mi miała być
    > udzielona, a kara umowna za zerwanie nie może być wyższa niż ta ulga

    To akurat proste - jest cena telefonu bez umowy i cena w danej taryfie.
    Odejmujesz i masz upust. A że cię nie ścigają od razu nie znaczy że
    zrezygnowali... Mają trochę czasu na to.

  • 13. Data: 2010-05-07 21:12:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Skylla pisze:

    > To akurat proste - jest cena telefonu bez umowy i cena w danej taryfie.

    To nie jest proste. Kupiłem telefon za Xzł i o żadnej uldze umowa nie
    wspomina. Nie interesuje mnie za ile sprzedają telefon komuś innemu.
    Jest ulga? Niech poinformują w umowie.

    > Odejmujesz i masz upust. A że cię nie ścigają od razu nie znaczy że
    > zrezygnowali... Mają trochę czasu na to.

    Jest kilka rzeczy, o których zapomnieli:

    - kwota ulgi powinna być wskazana w umowie
    - kara za zerwanie zgodnie z PT ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu w
    stosunku do pozostałego okresu, a w umowie kara zmniejsza się w 3
    skokach, a nie proporcjonalnie
    - telefon, który nabyłem był maksymalnie o 200zł tańszy niż bez umowy, a
    kara wynosi 900zł chyba.

    Błąd na błędzie. Nawet jeśli coś by ugrali w sądzie, to będą to
    grosze, w co i tak wątpię.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-05-07 21:13:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Skylla pisze:

    > Obawiam się, że Era tak głupia nie jest, a trafić na listę dłużników nie
    > każdego interesuje...

    Zapłać mi 100zł, bo Cię wpisze, chyba Cię to nie interesuje, co? ;)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-05-08 08:20:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 May 2010 11:44:55 +0200, Liwiusz wrote:
    >Po co płacić za połączenia w sieci tyle, ile inni mają poza sieć...
    >Zmień operatora ;)

    Ty chlopie nie namawiaj, bo jak juz wszyscy przejda, to z czego Play
    bedzie zylo ? Podwyzki nastapia :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-05-08 08:30:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 10:20:53 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ty chlopie nie namawiaj, bo jak juz wszyscy przejda, to z czego Play
    > bedzie zylo ? Podwyzki nastapia :-)

    Podwyżek to nie zrobi nikt :) Ale fajny mają za to wentyl bezpieczeństwa w
    postaci "ofert promocyjnych do odwołania" Dlatego tyle jest tych pakietów,
    sratetów i bzdetów, bo tym mogą sobie regulować, jedne kończyć inne
    zaczynać, dranie i spryciarze :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 17. Data: 2010-05-08 08:32:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2010 19:14:15 +0200, dx wrote:
> [...]
    >fonem :)))
    >Od roku bym ich chetnie przeniosl do playa, bo bezsensownie kumuluja kase na

    W Play beda kumulowac jeszcze wiecej :-)

    A Era nie jest/jest glupia i w takiej potrzedniej Era Fun nie dala
    mozliwosci zmiany oferty. I coz bylo robic, po przeanalizowaniu
    wszystkiego tato jest teraz w TT fon.

    J.

  • 18. Data: 2010-05-08 08:37:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Promocji więcej niż czystej oferty. Właściwie promocje stają się oferta a
    czysta oferta dodatkiem :)

    To tak jak sok, 100% gratis, 100% zapotrzebowania witamin gratis, promocja
    "czasowa" na super duper opakowanie, smak jeszcze lepszy, bez cukru, teraz
    jeszcze zdrowszy, konkursy i zbieranie punktów. Aha i że nowość. To ja się
    pytam co jest (było) tym zwykłym sokiem bez tych wszystkich promocji i
    narośli :) Oczywiście operatorzy są w tym najlepsi i mistrzami.

  • 19. Data: 2010-05-08 15:49:10
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    > W Play beda kumulowac jeszcze wiecej :-)

    Taaaaaaaaa ;)
    Obowiązkowe minimalne miesieczne kwoty doladowan pozwalajace utrzymac
    polaczenia wychodzace, przeliczeniu:
    Play Fresh - 0,42zł/mies
    TT Fon - 16,67zł/mies

    Pokaz mi prosze jakim cudem beda kumulowac wiecej?

    > A Era nie jest/jest glupia i w takiej potrzedniej Era Fun nie dala
    > mozliwosci zmiany oferty. I coz bylo robic, po przeanalizowaniu
    > wszystkiego tato jest teraz w TT fon.

    Nie rozumiem, majac Era Fun musial wybrac TT Fon?

    dx

  • 20. Data: 2010-05-08 21:53:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 May 2010 17:49:10 +0200, dx wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >Taaaaaaaaa ;)
    >Obowiązkowe minimalne miesieczne kwoty doladowan pozwalajace utrzymac
    >polaczenia wychodzace, przeliczeniu:
    >Play Fresh - 0,42zł/mies

    No fakt, u nich dlugo. Od kiedy to tak ?

    >Nie rozumiem, majac Era Fun musial wybrac TT Fon?

    Mogl jeszcze tylko zostac w Fun, albo zmienic operatora.
    Na nic innego Era nie pozwalala, mimo ze cyro sie skonczylo.

    No nic, wk* mnie, ale co sie odwlecze to nie uciecze :-)

    J.